ارز دیجیتال

کیف پول ایدو چیست؟

1401/12/06 0

کیف پول ایدو (Eidoo) یک کیف پول چند ارزی است که دسترسی به دارایی‌ها را در بلاکچین بیت کوین و اتریوم آسان می‌کند. از همه مهم‌تر، صرافی ترکیبی آن امکان تعویض آسان توکن‌های ERC20 و ERC223 را فراهم می‌آورد. این کیف پول ویژگی‌های جالبی دارد؛ مثلاً دارای یک سیستم پشتیبانی HD، موتور ICO و تشخیص توکن است. اپلیکیشن این کیف پول هم از دسکتاپ و هم از تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. به عنوان یک کاربر دسکتاپ، می‌توان از آن در چندین پلتفرم استفاده کرد. در ادامه بیشتر با این کیف پول و امکانات آن آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تاریخچه کیف پول ایدو :

ناتالی فرارا (Natale M. Ferrara) و مارکو پولسی ایدو (Marco Polci Eidoo) در آگوست ۲۰۱۷ کیف پول ایدو را ایجاد کردند. موفقیت این کیف پول را می‌توان به تیم ۲۵ نفره آن نسبت داد. به عنوان مثال، خود فرارا (Ferrara) فضای فناوری را به خوبی تجربه کرده است. در ابتدا، این کیف پول به عنوان یک کیف پول سبک همراه برای دستگاه‌های Android و iOS شروع به کار کرد. کیف پول Eidoo برنامه دسکتاپ خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر و در ژانویه ۲۰۱۹، تیم صرافی را نیز راه‌اندازی کرد.

ویژگی کیف پول ایدو :

ایدو به اندازه یک سیستم غیر متمرکز ایمن و به اندازه یک سیستم متمرکز سریع است و در حالی که تمام اطلاعات در کنترل کامل سیستم است و در آن به صورت ایمن باقی می ماند می توانید با خیال راحت به تجارت بپردازید. Eidoo دارای یک رابط کاربری آسان است و ما بی وقفه تلاش می

کنیم تا یک رابط کاربری زیبا و کاربر پسند را ایجاد کنیم در ادامه ویژگی های بارز این کیف پول بیان میشود.

•    اکسچنج هیبرید (hybrid exchange)
در واقع ایدو نه تنها یک کیف پول چندگانه بلکه یک اکسچنج نیز است و این ویژگی ها تنها برای Eidoo است . شما میتوانید با این برنامه به راحتی دارایی خود را بدون وارد کردن اطلاعات شخصی خود مدیریت نمایید. هدف این کیف پول عملی کردن کارهایی نیست که دیگران انجام نمی دهند، بلکه نوآوری روابط بین مردم و دنیای رمزنگاری، به روش خاص خود است.علاوه بر این، این کیف پول به عنوان تبادل ترکیبی عمل می کند، به کاربران اجازه می دهد تا به فروش، خرید و تبدیل رمزنگاری ارزها بر روی یک پلت فرم را انجام دهند.

•    امنیت بالا
Eidoo دارای یک سیستم امنیتی قابل اعتماد است که موفقیت تامین مالی را تضمین می کند و خطر از دست دادن دارایی کاربران و شرکت ها را که به وسیله هک و خطاهای برنامه و کلاهبرداری به وجود می آید را از بین می برددر واقع چندین پروژه گذشته سابقه امنیتی ناخوشایندی را ایجاد کرده اند که با توجه به آن باید اقدامات امنیتی ، بیشتر مورد توجه قرار گیرند. برای مثال در coindash ICO یک هکر توانست با استفاده از تغییر آدرس اتریوم به یک منبع دیگر مبلغی بالغ بر 7 میلیون دلار را بدزدد .برای حل این مسئله سیستم Eidoo یک ابزار ایمن را فراهم می کند که اطمینان حاصل می کند که آدرس ICO همیشه یکسان است و تغییر نمی کند علاوه بر این ایدو هرگز آدرس را به صورت عمومی در معرض نمایش نمی گذارد.

•    تعامل
Eidoo با هدف ساده سازی تعامل بین blockchain و کاربران آن برای کمک به ایجاد جریان اصلی cryptocurrency است. این کیف پول این کار را با ارائه یک برنامه آسان برای استفاده با رابط “انسان به بلاکچین” طراحی شده برای همه نیازهای cryptocurrency انجام می دهد. در نتیجه پیچیدگی جهان رمزنگاری برای مدیریت آسان تر می شود. یکی از مزایای اصلی این کیف پول این است که تجربه کاربر را بر اساس سادگی کنترل میکند.هنگامی که کاربران برنامه کیف پول را دانلود می کنند، می توانند تمام حساب ها و آدرس های چند منظوره خود و همچنین کلید های امضای خود را به وسیله یه کد 12 رقمی ایمن سازند. Eidoo همچنین یک ابزار «بازیابی» ارائه می دهد که به منظور فراهم کردن توکن های کاربران به شیوه ای ساده طراحی شده است.

نتیجه گیری :
ایدو یک کیف پول معتبر و کاربرپسند است. کاربران با هر سطح دانش به راحتی می‌توانند با این کیف پول و صرافی داخلی آن کار کنند. اما افرادی که حفظ حریم خصوصی برای آنها مهم است، بهتر است کیف پول دیگری برای خود انتخاب کند. مؤسسان و تیم این شرکت در کشور سوئیس هستند و در این کشور قوانین پولشویی بسیار سخت‌گیرانه است.این کیف پول امنیت بالایی دارد و صاحبان آن، امنیت دارایی کاربران را تضمین می‌کنند. این کیف پول یک صرافی و یک توکن محلی به نام EDO هم دارد. این توکن در این صرافی برای پرداخت کارمزد‌های شبکه استفاده می‌شود. در واقع ایدو فقط یک کیف پول نیست و آن را می‌توان یک صرافی کامل ارز دیجیتال دانست.

لینک های مفید
بالا