ارز دیجیتال

آلت سیزن چیست؟

1401/09/24 0

اغلب، پس از اینکه ارزدیجتال بیت کوین یک حرکت تصاعدی قیمت را تجربه کرد، برای مدتی تثبیت می شود و به سمتی حرکت می کند. این امر باعث می شود که سرمایه گذاران به دنبال مکان های سودآورتر برای قرار دادن پول خود باشند. آنها معمولاً بیت کوین خود را با اتریوم و سایر آلتکوین های امیدوارکننده معامله می کنند، که مقدار کل سهم بازار ارزهای دیجیتال اختصاص داده شده به بیت کوین را کاهش می دهد و این باعث ایجاد آلت سیزن می شود.

بیت کوین و آلت سیزن:

به زبان ساده، Altseason زمانی شروع می‌شود که آلت‌کوین‌ها شروع به عملکرد بهتر از بیت‌کوین می‌کنند (زمانی که قیمت آلت‌ها در مقایسه با بیت‌کوین افزایش می‌یابد)، و آلتسسون زمانی به پایان می‌رسد که بیت‌کوین از آلت‌کوین بهتر عمل کند. با این حال، این بدان معنا نیست که وقتی قیمت بیت کوین کاهش می یابد، alts به طور خودکار بالا می روند. در واقع، از نظر تاریخی، بیت کوین تمایل داشته است که آلت کوین ها را در هنگام افزایش افزایش دهد و همچنین آنها را پس از یک سقوط بزرگ پایین بیاورد، به طوری که قیمت بیت کوین و آلت کوین ها اغلب با هم ارتباط نزدیکی دارند . بازارهای گاوی قبلی به طور کلی شاهد بوده اند که بیت کوین قبل از اینکه آلتکوین ها به موج بپیوندند و به سمت ماه حرکت کنند، از روند صعودی برخوردار بوده است.

Altseason چیست؟

آلت سیزن چیست؟

Altseason، همانطور که از نامش پیداست، با آلت کوین ها ارتباط دارد. اینها در واقع همه سکه ها هستند به جز بیت کوین ( فصل سکه جایگزین ). بیت کوین اصل است و سایر ارزهای دیجیتال یک سکه جایگزین هستند. فصل آلت کوین می تواند چندین بار در سال رخ دهد و به دلیل افزایش قابل توجه ارزش آلتکوین های مختلف شناخته شده است. این افزایش ها قابل توجه هستند زیرا در مدت زمان نسبتاً کوتاهی رخ می دهند. در اینجا بیت کوین معمولا عملکرد کمتری دارد و سرمایه گذاران پول بیشتری را به آلت کوین ها اختصاص می دهند. به دلیل این تقاضای اضافی، ارزش چندین آلتکوین دوباره افزایش می‌یابد و به شما نوعی اثر دومینو می‌دهد. پول موجود در بیت کوین در واقع به آلت کوین ها سرازیر می شود که منجر به تسلط کمتر بیت کوین می شود. بسیاری از مردم منتظر یک فصل جدید در سال 2020 هستند. ما انتظار داریم این فصل جدید با سال 2017/2018 متفاوت باشد و سرمایه گذاران عاقلانه تر سرمایه گذاری کنند.

فصل آلت» در صنعت کریپتو چیست؟

حتی برای شروع پاسخ به این سوال، باید تفاوت بین بیت کوین و آلت کوین را درک کنید. برای انجام این کار، ارزش آن را دارد که کمی به تاریخچه ارزهای دیجیتال بپردازیم. اولین و در حال حاضر با ارزش ترین ارز رمزنگاری شده نامی است که همه ما با آن آشنا هستیم، بیت کوین. که در ژانویه 2009 منتشر شد، جهان برای اولین بار در مقاله ای در سال 2008 که توسط ساتوشی ناکاموتو نوشته شده بود، بیت کوین را شنید که در آن ناکاموتو بیت کوین را به عنوان "یک سیستم پرداخت الکترونیکی مبتنی بر اثبات رمزنگاری به جای اعتماد" در نظر گرفت.از این بلوط بلوط غول پیکری که بیت کوین است رشد کرد. با بزرگتر شدن بیت کوین، افراد دیگری به دنبال این پدیده بودند و در سال 2011 Namecoin منتشر شد. Namecoin

بر اساس همان کد است و از الگوریتم اثبات کار (POW) مشابه بیت کوین استفاده می کند و به عنوان اولین جایگزین برای بیت کوین شناخته می شود. با انتشار بیشتر و بیشتر این سکه های جدید، صنعت کریپتو شروع به معرفی هر کوینی غیر از بیت کوین به عنوان آلت کوین کرد – سکه های جایگزین .

چگونه بفهمیم فصل جایگزین در راه است؟

اگر می‌خواهید با آلت‌کوین‌ها معامله کنید و از این کار درآمد کسب کنید ، دانستن نشانه‌هایی مفید است که فصل آلت در راه است. اولین توقف شما باید شاخص فصل آلت کوین باشد. این ابزار مفید عملکرد آلتکوین ها را در برابر بیت کوین در طی 90 روز مقایسه می کند. اگر 75 درصد از 50 آلتکوین برتر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند، آن را به عنوان فصل جایگزین طبقه بندی می کنند.

همچنین مراقب این نکات باشید.

تسلط بیت کوین در بازار را بررسی کنید. بزرگترین فصل جایگزینی که تا به حال رخ داده است، زمانی رخ داد که تسلط بیت کوین در 50٪ بود.

به تعدادی از روندهای سهموی قیمت بیت کوین توجه کنید. اینها اغلب به معنای پایان یک گاو نر است.

معامله گران خرده فروشی مانند Robinhood یا Revolut شروع به اعلام افزایش قیمت می کنند. این به طور کلی تازه واردان به بازارهای رمزنگاری شده و نشانه ای است که سرمایه گذاران سرسخت تمایل دارند آن را به عنوان منادی عذاب تلقی کنند.

در طول فصل Altcoin 2022 روی چه چیزی سرمایه گذاری کنیم ؟– 10 رمز ارز برتر فصل Alt:

  • RobotEra – دنیای متاورس که ممکن است در فصل آینده آلتکوین افزایش یابد
  • IMPT  –  پلتفرم رمزنگاری منحصر به فرد با ماموریت کاهش انتشار
  • Calvaria – بازی کارت دیجیتال بسیار خوب با نسخه های P2E و F2P
  • اتریوم – از اکثر فصول آلتکوین بهتر عمل کرده است
  • Cardano –  پلتفرم بلاک چین برای قراردادهای هوشمند
  • سولانا –  شبکه بلاک چین که می تواند تراکنش ها را خیلی سریع پردازش کند
  • XRP -  شبکه پرداخت که می تواند تراکنش ها را سریع و کارآمد انجام دهد
  • نشانه توجه اولیه –  چارچوب تبلیغات دیجیتال غیرمتمرکز در بلاک چین
  • پولکادوت -  همچنین به عنوان اینترنت بلاک چین نیز شناخته می شود
  • 1Dash 2 Trade – بهترین رمز ارزهای فصل جایگزین در پیش فروش

برای تجزیه و تحلیل کامل 10 بهترین رمزارزهای فصل جایگزین - برجسته کردن بهترین سرمایه گذاری برای فصل آلت کوین 2022 ادامه مطلب ما را پیگیری کنید.

 

لینک های مفید
بالا