ارز دیجیتال

ابزار برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

1403/02/24 0

ما در این مقاله در مورد ابزار محتوای هوش مصنوعی بحث میکنیم. مارک تواین یک بار گفت: راز پیشرفت در شروع کردن است. و در حوزه تولید محتوا با هوش مصنوعی، این کلمات هرگز صادق نبودند. دورانی که قلم و کاغذ تنها ابزار شما برای جان بخشیدن به ایده ها بودند، گذشته است. سازندگان محتوای امروزی از ابزارهای قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که به تبدیل جرقه به آتشی از پست‌های وبلاگ جذاب، محتوای ویدیویی و پست‌های رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند. هوش مصنوعی فقط بازی را تغییر نمی دهد، بلکه یک زمین بازی کاملاً جدید ایجاد می کند. از انتشار پست‌های وبلاگ با کیفیت بالا با سرعت سرسام‌آور گرفته تا ساختن قطعه‌های رسانه‌های اجتماعی که جلوی پیمایش‌ها را می‌گیرند، خواهید آموخت که چرا تیم‌های بازاریابی در همه جا برای تولید محتوا به این دستیاران فناوری زرنگ‌آمیز روی می‌آورند. دیگر خیره شدن به یک صفحه‌ی خالی فکر نمی‌کند که بعد از آن چه می‌آید. بیایید مستقیماً به تجارت بپردازیم و بررسی کنیم که چگونه این جعبه ابزار پیشرفته می تواند استراتژی محتوای شما را متحول کند.

تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی چیست؟

تولید کننده های محتوای هوش مصنوعی برنامه های نرم افزاری هستند که از هوش مصنوعی برای ایجاد خودکار محتوای نوشتاری استفاده می کنند. این فناوری از الگوریتم هایی برای تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها و تولید مقالات، گزارش ها و سایر اسناد مکتوب استفاده می کند.

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشت:

•    تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی می توانند طیف گسترده ای از محتوای نوشتاری، از جمله مقالات خبری، توضیحات محصول و پست های رسانه های اجتماعی را ایجاد کنند.
•    آنها از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تجزیه و تحلیل الگوهای زبان و ایجاد محتوایی استفاده می کنند که از نظر گرامری صحیح باشد و به راحتی خوانده شود.
•    بسیاری از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی بر روی مقادیر زیادی از محتوای موجود آموزش دیده اند که از آن برای تولید خودکار محتوای جدید استفاده می کنند.
•    برخی از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی می‌توانند محتوا را به چندین زبان ایجاد کنند و برای کسب‌وکارهای بین‌المللی مفید باشند.
•    در حالی که تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی می توانند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند، اما هنوز قادر به تولید همان سطحی از کیفیت و خلاقیت نیستند که انسان می تواند تولید کند.

هوش مصنوعی OwlyWriter

شاید من تعصب دارم اما هوش مصنوعی OwlyWriter خود Hootsuite بهترین ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی است. شما یک اعلان وارد می‌کنید و OwlyWriter محتوای برنده را در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در ساعات کار شما می‌شود.
از دستورات متنی استفاده می کند، بنابراین OwlyWriter چه تفاوتی با ChatGPT یا سایر ابزارهای کپی هوش مصنوعی دارد؟ OwlyWriter بر اساس مدل زبان پیشگام ChatGPT ساخته شده است، اما همچنین شامل تمام فرمول های محتوای برنده ما است که توسعه آنها بیش از 14 سال تحقیق طول کشیده است. بهترین موتور هوش مصنوعی + تجربه نبرد برنده Hootsuite؟ اوه، بله، این هوش مصنوعی OwlyWriter است.

دال-ای

از Open.ai، خالقان ChatGPT، Dall-E یک راه حل ایجاد گرافیک هوش مصنوعی است. شما یک پیام متنی از آنچه می خواهید ببینید می نویسید و Dall-E آن را تولید می کند. این در هنر واقع گرایانه تخصص دارد، بنابراین مخاطبان شما در نگاه اول نمی دانند که با هوش مصنوعی ایجاد شده است.

Midjourney 

مانند Dall-E، Midjourney یکی دیگر از برنامه های تولید گرافیک هوش مصنوعی است. استفاده از آن آسان است و به‌عنوان یک ربات Discord اجرا می‌شود، بنابراین می‌توانید در هر مکانی، حتی در حال حرکت از تلفن خود، آثار هنری ایجاد کنید.
هر کسی می تواند یاد بگیرد که در Midjourney دستور ایجاد کند. با این حال، دستیابی به نتایجی که می‌خواهید معمولاً کمی ظرافت بیشتری می‌طلبد. راه‌های پیشرفته‌ای برای درخواست Midjourney وجود دارد، از جمله تعیین اینکه آیا یک پس‌زمینه شفاف می‌خواهید، نسبت تصویر، سبک هنری و موارد دیگر.

نتیجه گیری

فقط به این دلیل که ابزارهای محتوای هوش مصنوعی وجود دارد به این معنی نیست که باید از آنها برای هر پست یا پروژه استفاده کنید. به عنوان مثال، هر محتوایی که بیانگر یک عقیده قوی است یا داستان شخصی را بیان می کند، باید توسط یک شخص واقعی نوشته شود. (اگرچه همچنان می توانید از ابزارهای تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به ویرایش و ایجاد چندین نسخه برای شبکه های اجتماعی و غیره استفاده کنید.) در حالی که محتوای هوش مصنوعی به طور ایده آل باید به محتوای تولید شده توسط انسان منتقل شود، گاهی اوقات طرفداران و دنبال کنندگان شما می خواهند چیز شخصی تری از برند شما ببینند. داستان های انسانی به ایجاد ارتباط کمک می کند. از ابزارهای هوش مصنوعی هوشمندانه استفاده کنید تا به نویسندگان انسانی خود زمان بیشتری برای خلق داستان های بزرگ انسانی بدهید.

لینک های مفید
بالا