ارز دیجیتال

ماشین حساب ارز دیجیتال چیست؟

1402/01/16 0

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید رمزارزهای مختلف را به هم تبدیل، یا دارایی خود را به تومان محاسبه کنید. در حالت عادی باید یک ماشین حساب جلوی خودتان بگذارید و بعد از بررسی تک تک اعداد و ارقام، مشغول تبدیل یا محاسبه سود شوید. البته می‌توانید به جای اتلاف وقت به سراغ ماشین حساب ارز دیجیتال بروید و از آن استفاده کنید! چطور و به چه شکل؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم. در بیان ساده، ماشین حساب ارز دیجیتال ماشین حسابی است که به شما کمک می‌کند رمزارزهای مختلف را به هم تبدیل کنید یا ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را به تومان، دلار و دیگر ارزهای فیات تبدیل کنید. ماشین حساب ارز دیجیتال به صورت تخصصی برای محاسبه معادلات مربوط به رمزارزها طراحی شده است. ویژگی که به این سرویس اجازه می‌دهد خیلی سریع‌تر و دقیق‌تر معادلات کاربران را حل کند. علاوه بر موارد بالا، بر خط بودن این ماشین حساب‌ها به آنها اجازه می‌دهد بتوانند بخش زیادی از اطلاعات را از اینترنت دریافت کنند. برای مثال، بعد از وارد کردن تعداد بیت کوین و ارزی که می‌خواهید بیت کوین را به آن تبدیل کنید، ماشین حساب ارزش آن رمز ارز را به صورت لحظه‌ای دریافت می‌کند و تبدیل را انجام می‌دهد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند به اطلاعات واقعی و لحظه‌ای دسترسی داشته باشند؛ اطلاعاتی که در جهان رمزارزها حرف اول را می‌زنند.

ماشین حساب های معاملاتی سود و زیان کریپتوکارنسی :

اگر می‌خواهید بدانید چگونه سود رمز ارزی خود را محاسبه کنید، معمولاً باید چند محاسبه ساده را با دست انجام دهید. به عنوان مثال، وقتی ۱ بیت کوین (BTC) را به قیمت ۴۰.۰۰۰ دلار خریداری می‌کنید و آن را به قیمت ۵۰.۰۰۰ دلار می‌فروشید، سود ۱۰.۰۰۰ دلاری خود را از این محاسبه بدست می‌آورید.اما گاهی اوقات برای صرفه جویی در زمان نیاز به محاسبه‌گر سود معاملاتی دارید که باید صدها تراکنش را با متغیرهای زیادی محاسبه کنید. در اینجا لیستی از ماشین حساب‌های کریپتو وجود دارد که به شما در حل این مشکل کمک می‌کند.

ماشین حساب Sabe
Sabe یک ماشین حساب معاملات ارز دیجیتال ساده است که به شما کمک می‌کند سود معاملات خود را پیگیری کنید. برای محاسبه درآمد خود، نام یکی از کوین‌های خود را به همراه تعداد کوین‌های خریداری شده و قیمت خرید وارد کنید. داده‌های آن‌ها به طور مداوم بر اساس نرخ‌های CoinMarketCap به روز می‌شود. بنابراین می‌توانید ببینید که در هر زمان چقدر پول به دست آورده‌اید یا از دست داده‌اید.

ماشین حساب Easy Bitcoin
این ماشین حساب فقط برای بیت کوین است اما همچنان به شما امکان می‌دهد سود خود را به سرعت محاسبه کنید. شما باید تعداد کوین‌ها، در این مورد بیت کوین (BTC) و همچنین قیمت خرید و فروش را وارد کنید. برخلاف ماشین حساب Sabe، اینجا می‌توانید کارمزد تراکنش‌هایی را که پرداخت کرده‌اید نیز درج کنید. همچنین می توانید استراتژی های بلند یا کوتاه را مشخص کنید یا هزینه‌ها را محاسبه کنید.

نتیجه گیری :
ماشین حساب ارزهای دیجیتال یکی از ابزارهای ضروری برای معاملات در بستر ارزهای دیجیتال میباشد استفاده از این ماشین حساب ها کارآمدی شما را در انجام معاملات افزایش خواهد داد. لذا در این مقاله سعی شد شما را با این ابزار آشنا کنیم و روش استفاده از آن را به شما آموزش دادیم.


 

لینک های مفید
بالا