ارز دیجیتال

ارز دیجیتال جی ام اکس چیست و این ارز دیجیتال چگونه کار میکند

1403/01/30 0

خرید و فروش ارز دیجیتال، اوراق قرضه، سهام و اوراق بهادار مالی در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. برای کاهش ریسک و سود بیشتر معاملات، صرافی های غیرمتمرکز (DEX) به بازار معرفی شدند. یکی از این صرافی‌های غیرمتمرکز قابل اعتماد و خیره‌کننده، ارز دیجیتال جی ام اکس است که تاثیر قیمت صفر و مبادلات کارمزد مبادله را ارائه می‌کند. با این حال، معامله گران کریپتو صرافی های متنوعی دارند، اما GMX یکی از DEX های اخیرا اضافه شده و پیشرفته است. چه چیزی GMX Exchange را از بقیه متمایز می کند؟ بیایید ویژگی های منحصر به فرد GMX و کاربرد آن را در رمزنگاری GMX کشف کنیم.

تاریخچه ارز دیجیتال جی ام اکس

ارز دیجیتال جی ام اکس ، یک DEX متمرکز بر معاملات دائمی و لحظه ای، در بلاک چین Arbitrum One معرفی شد و در سپتامبر 2021 راه اندازی شد. Arbitrium یک شبکه لایه 2 اتریوم است. قبل از انتقال به Arbitrum، صرافی از طریق زنجیره هوشمند BNB به نام Gambit Financial جریان داشت و چهار توکن شامل xGMT، GMT، XVIX و XLGE را ادغام کرد. به عنوان یک به روز رسانی، این پلتفرم بلاک چین پشتیبانی خود را به Avalanche، یک بلاک چین پرسرعت EVM با هدف ایجاد یک بازار مالی جهانی یکپارچه، گسترش داد. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا مبادلات لحظه ای انجام دهند و معاملات آتی دائمی را انجام دهند تا تجربه معاملاتی بهتری با تاثیر قیمت صفر و کارمزد سوآپ پایین ارائه دهند. همچنین، ارز دیجیتال جی ام اکس از Chainlink Oracles برای قیمت‌گذاری پویا برای ترکیب فرآیندهای مبادلات با حجم بالا استفاده می‌کند. توکن بومی صرافی GMX GMX است که دارای عرضه در گردش 9,164,919 ارز دیجیتال جی ام اکس  و مجموع عرضه 9,530,377 GMX است.

ارز دیجیتال جی ام اکس

فراز و نشیب در صرافی های ارز دیجیتال جی ام اکس

ایده کلیدی پشت راه اندازی پلت فرم GMX، به حداقل رساندن زیان دائمی برای ارائه دهنده نقدینگی با استفاده از مدل نقدینگی ارز دیجیتال جی ام اکس است. این پلتفرم همچنین به افراد اجازه می دهد تا از طریق یک کیف پول خودسرپرست با صرافی تعامل داشته باشند. واقعیت دیگری که اکوسیستم صرافی غیرمتمرکز را ایجاد می کند، تأثیرات قیمت صفر آن به همراه ارائه یک رابط مبادله آسان است. کسب درآمد غیرفعال از طریق سرمایه گذاری و تامین نقدینگی باعث می شود این پلت فرم از رقابت متمایز شود. همچنین، معامله گران مجاز به دسترسی تا 50 برابر اهرم هستند و ممیزی قرارداد GMX خطر مربوط به قراردادهای هوشمند را کاهش می دهد. این صرافی غیرمتمرکز برنامه ریزی شده است تا پرچم های سبز را در چندین زمینه از جمله نقدینگی و مشارکت، کارمزد معاملات و خوراک داده ها نشان دهد. و به معاملات اجازه می دهد در صورت سودآوری بیش از حد، آن را تمام کنند. همچنین، کاربران در هنگام پیوند دادن توکن ها از اتریوم به آربیتروم و بالعکس در معرض خطرات امنیتی قرار دارند.

GMX چگونه کار می کند؟

با GMX، تجارت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر دارایی های دیجیتال محبوب قابل دستیابی است. داد و ستد دارایی های زنجیره ای از طریق پیوند دادن کیف پول ها و به دست آوردن پاداش از طریق نقدینگی و قرار دادن توکن GMX موقعیت خیره کننده ای را به صرافی GMX در بازار ارائه کرد. استخر نقدینگی چند دارایی، معروف به GPL، به معامله گران کمک کرد تا تجارت را بدون دردسر انجام دهند. استخر نقدینگی GLP شامل 25٪ ETH، 20٪ BTC، 50-55٪ استیبل کوین و 5.10٪ آلتکوین های دیگر است. استخراج GLP نقدینگی را به کاربران اضافه می کند و در ازای آن، آنها 70 درصد از تمام هزینه های تولید شده در بلاک چین مربوطه را دریافت می کنند.

ارز دیجیتال جی ام اکس

خوشبختانه، استخر نقدینگی به هر فردی اجازه می‌دهد تا به عنوان یک عرضه، بخشی از شبکه شود و در ازای آن کارمزد دریافت کند. علاوه بر این، کاربران می توانند با استفاده از دارایی های ارائه شده، مبادلات یا معاملات قرارداد دائمی را انجام دهند. اگر می‌خواهید یک توکن GLP ضرب کنید، می‌توانید از هر یک از دارایی‌های شاخص استفاده کنید و برای بازخرید هر دارایی شاخص، آن را سوزانده‌اید. توکن‌های GLP غیرقابل انتقال هستند و می‌توانند به‌طور خودکار شرط‌بندی شوند و تفاوتی بین Arbitrum و Avalanche از نظر قیمت، پاداش و ترکیب شاخص دارند.

ارز دیجیتال جی ام اکس چگونه کار می کند؟

با ارز دیجیتال جی ام اکس، تجارت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر دارایی های دیجیتال محبوب قابل دستیابی است. داد و ستد دارایی های زنجیره ای از طریق پیوند دادن کیف پول ها و به دست آوردن پاداش از طریق نقدینگی و قرار دادن توکن GMX موقعیت خیره کننده ای را به صرافی GMX در بازار ارائه کرد. استخر نقدینگی چند دارایی، معروف به GPL، به معامله گران کمک کرد تا تجارت را بدون دردسر انجام دهند. استخر نقدینگی GLP شامل 25٪ ETH، 20٪ BTC، 50-55٪ استیبل کوین و 5.10٪ آلتکوین های دیگر است. استخراج GLP نقدینگی را به کاربران اضافه می کند و در ازای آن، آنها 70 درصد از تمام هزینه های تولید شده در بلاک چین مربوطه را دریافت می کنند. خوشبختانه، استخر نقدینگی به هر فردی اجازه می‌دهد تا به عنوان یک عرضه، بخشی از شبکه شود و در ازای آن کارمزد دریافت کند. علاوه بر این، کاربران می توانند با استفاده از دارایی های ارائه شده، مبادلات یا معاملات قرارداد دائمی را انجام دهند. اگر می‌خواهید یک توکن GLP ضرب کنید، می‌توانید از هر یک از دارایی‌های شاخص استفاده کنید و برای بازخرید هر دارایی شاخص، آن را سوزانده‌اید. توکن‌های GLP غیرقابل انتقال هستند و می‌توانند به‌طور خودکار شرط‌بندی شوند و تفاوتی بین Arbitrum و Avalanche از نظر قیمت، پاداش و ترکیب شاخص دارند.

ارز دیجیتال جی ام اکس

نتیجه گیری
ارز دیجیتال جی ام اکس، یک صرافی غیرمتمرکز، از طریق مفهوم استخر نقدینگی چند دارایی، معاملات، سهام‌داری و مبادله را برای کاربران کارآمدتر کرد. توکن سودمند صرافی را می توان برای رای دادن به پیشنهادات، شرط بندی یا مبادله دائمی استفاده کرد و در صرافی های ارز دیجیتال موجود است. صرافی به طور مداوم با فضای بیشتری برای اجرا به روز می شود. ارز دیجیتال جی ام اکس یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بر بازارهای دائمی تاکید دارد. این پلتفرم یک مبادله دائمی غیرمتمرکز مایع را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد بدون واسطه معامله کنند.
 

لینک های مفید
بالا