ارز دیجیتال

الگوی مرغ مگس خوار در سئو چیست و چه مزایایی دارد

1403/02/03 0

ما در این مقاله قصد داریم در مورد الگوی مرغ مگس خوار در سئو سایت بحث کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتی از این الگو به دست اورید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ترافیک دریافتی سایت از موتورهای جستجو را با بهبود جنبه های داخلی و خارجی یک وب سایت بهبود می بخشد. این فرآیند به حداکثر رساندن تعداد بازدیدکنندگان از یک وب سایت خاص با اطمینان از اینکه سایت در لیست نتایج بازگردانده شده توسط یک موتور جستجو در بالا ظاهر می شود. بنابراین، سئو همه چیز در مورد الگوریتم ها است و الگوریتم کلیدی گوگل، مرغ مگس خوار هست.

مرغ مگس خوار چیست؟

طبق اعلامیه راه اندازی هفته های گذشته (در گاراژ منلو پارک که گوگل در آن تاسیس شد) الگوی مرغ مگس خوار  بزرگترین تعمیرات اساسی در موتور آنها از زمان تعمیرات اساسی کافئین در سال 2009 است (که بر سرعت و ادغام نتایج شبکه های اجتماعی در جستجو متمرکز بود) تمرکز اصلی این بود که الگوریتم جدید به گوگل اجازه می‌دهد تا سریع‌تر سوالات کامل را تجزیه کند (در مقایسه با تجزیه کلمه به کلمه جستجوها)، و پاسخ‌های آن سوالات را شناسایی و رتبه‌بندی کند. از محتوایی که ایندکس کرده اند. ظاهراً نام آن از سرعت و دقتی که با همتای حیوانی خود به اشتراک می گذارد می آید. مرغ مگس خوار چند هفته ای است که زنده است، بنابراین اگر اخیراً هیچ تغییر چشمگیری در ترافیک مشاهده نکرده اید، احتمالاً در روشنی هستید. به نظر می رسد عبارات کلیدی دم کوتاه با یک یا دو کلمه چندان تحت تأثیر این تغییر قرار نخواهند گرفت.

چرا الگوریتم جدید استفاده میکنیم؟
 

الگوی مرغ مگس خوار به طور خاص بر جستجوهایی تمرکز می کند که، اگر بگوییم، بیشتر انسانی هستند. بنابراین وقتی کسی وارد چگونه زنجیر دوچرخه کوهستان Trek خود را تعمیر کنم؟ گوگل اکنون می‌داند که شما نه دوچرخه می‌خرید و نه زنجیره دوچرخه، اما به دنبال تعمیر زنجیره‌ای هستید. آنها اکنون به همان اندازه که محتوا را در اولویت قرار می دهند، زمینه پرس و جو را نیز در اولویت قرار می دهند. با تأکید بر قصد جستجوگر («من می‌خواهم این را برطرف کنم») بر روی عبارات کلیدی (زنجیره دوچرخه کوهستانی Trek)، گوگل نتایج مرتبط‌تری ارائه می‌دهد و این نام بازی آنها است.
با این حال، اگر یک لایه عمیق تر نگاه کنید، همه چیز جالب تر می شود. این جست‌وجوی‌های طولانی، چیزهایی هستند که ممکن است به تلفن خود بگویید (یا ساعت دیک تریسی، یا شیشه گوگل، یا هر قطعه آینده‌نگر دیگری از رایانه پوشیدنی که ممکن است داشته باشید). گوگل در حال ایجاد زمینه برای حفظ سلطه خود در جستجوی دنیایی است که به طور فزاینده ای در حال موبایل است. با افزایش استفاده از تلفن هوشمند (اکنون 47٪ از ایمیل های باز شده و 24٪ بازدیدهای سایت را شامل می شود)، جستجوی صوتی نیز افزایش می یابد.
چگونه می توانم از مرغ مگس خوار بهره ببرم؟
خیلی خوشحالم که پرسیدی در پاسخ به هجوم "در این مورد چه کنم؟" پاسخ گوگل در نهایت این بوده است که «محتوای اصلی و با کیفیت داشته باشید». سیگنال‌های سئو که در گذشته اهمیت داشتند (مانند پیوندهای ورودی، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، عناوین توصیفی صفحه) همچنان مرتبط هستند. مرغ مگس خوار به سادگی به گوگل اجازه می دهد تا آن نتایج را به طور موثرتری مدیریت کند. بنابراین، اگر این اعلامیه کاملاً هوم بود، چرا من اینقدر در مورد آن هیجان زده هستم؟ زیرا مزیت بزرگی به خرده فروش ورودی نسبت به مشاغلی می دهد که در گذشته گیر کرده اند! به طور جدی، یک راه برای نگاه کردن به مرغ مگس خوار این است: اگر در مورد موضوعاتی که مشتریان شما به آنها علاقه دارند وبلاگ می نویسید، گوگل به شما کمک می کند پیدا شوید. شما به منبعی برای جامعه خود تبدیل خواهید شد. شما با خریداران ایده آل خود رابطه برقرار خواهید کرد و این رابطه می تواند منجر به فروش یا ارجاع در آینده شود.

نتیجه 
به طور خلاصه، الگوی مرغ مگس خوار یک الگوریتم یادگیری ماشینی است که در ارتباط با به‌روزرسانی مرغ مگس خوار کار می‌کند تا نتایج جستجوی بهتری برای درخواست‌های کاربر ارائه دهد. الگوی مرغ مگس خوار جستجوی معنایی را یک قدم جلوتر می برد و پرس و جوهای معنایی مبهم، نامشخص یا غیرقابل کشف کاربر را تجزیه و تحلیل می کند، از تجربه یاد می گیرد و آن تجربه را در جستارهای مشابه آینده به کار می گیرد. این یک افزوده چشمگیر و قابل توجه به الگوریتم گوگل است، اما نمی‌تواند مانند به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌هایی مانند پاندا و پنگوئن، دنیای سئو را متحول کند. مرغ مگس خوار بیشتر بر تجزیه و تحلیل و ترسیم پرس و جوهای کاربران متمرکز است تا اینکه سایت ها را برای رتبه بالقوه مرتب کند.
 

لینک های مفید
بالا