ارز دیجیتال

آیا تتر قابل استخراج است؟

1401/10/04 0

استخراج ارزهای دیجیتال نسبت به معامله کردنشون توی بازار رمزارزها ریسک پایین تر و سود بیشتری داره، به همین دلیل بعضی از سرمایه گذارها که دارای پول کافی برای ماین کردن انواع ارزهای دیجیتال هستن؛ ترجیح میدن که با شرایط فعلی بیشتر تمرکزشون رو بر روی استخراج ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و... بگذارن و زیاد خودشون رو درگیر ترید کردن نکنن.

این عوامل باعث شده که توجه ها به سمت ارزهای مختلفی برای استخراج کردن جلب بشه. یکی از این رمزارزها استیبل کوین تتر هست که به علت کاربرد وسیعی که پیدا کرده سر زبون ها افتاده و افراد مختلفی رو به این موضوع علاقمند کرده که چطوری میتونن این رمزارز رو استخراج کنن.

آیا استخراج تتر (Tether) امکان پذیر است؟

فرآیند استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال تتر، به بیان ساده اعتبارسنجی و تأیید تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه بلاک چین و افزودن آن‌ها به دفتر کل توزیع شده است. علاوه بر این، استخراج ارز دیجیتال از دوباره خرج کردن جلوگیری می کند. در صورتی که این اتفاق نیافتد؛ صاحب ارز دیجیتال، می‌تواند یک ارز مشابه را دو بار خرج کند.

تمان رمزارزهای قابل استخراج از مدل اثبات کار استفاده می‌کنند و بیت‌کوین مشهورترین رمزارز قابل استخراج است. هزاران رمزارز قابل استخراج وجود دارد. اما باید توجه داشته باشید که تتر جزو رمزارزهای غیر قابل استخراج است و برای بدست آوردن آن روش‌های متفاوتی وجود دارد.

میزان عرضه تتر نسبت به تقاضای بازار تعیین می‌شود در واقع عرضه تتر برخلاف ارزهای دیجیتال قابل استخراج، محدود نیست. البته موسسات حسابرسی برای آنکه از انتشار بدون پشتوانه تتر جلوگیری کنند، روند تولید تتر را بررسی می‌کنند. به همین دلیل است که استخراج تتر امکانپذیر نیست.

چگونه تتر استخراج کنیم؟

سه راه اصلی برای به دست آوردن اکثر ارزهای دیجیتال وجود دارد: خرید آنها از صرافی‌ها، پذیرش آنها در ازای کالا و خدمات، و در نهایت استخراج یک رمزارز جدید. استخراج در واقع فرآیند اضافه کردن سوابق تراکنش‌ها به دفترکل عمومی، موسوم به «بلاک چین» است که با استفاده از قدرت پردازش سخت افزارها انجام می‌شود. علت نام‌گذاری بلاک چین این است که زنجیره‌ای از بلاک‌ها است؛ بلاک‌هایی که لیست تراکنش‌های انجام‌شده در یک بازه زمانی مشخص هستند. این کار توسط الگوریتم «گواه اثبات کار» انجام می‌شود.

اما همه رمزارزها با گواه اثبات کار استخراج نمی‌شوند و ایجاد رمزارز جدید از طریق گواه اثبات سهام انجام می‌گردد. الگوریتم گواه اثبات سهام (PoS) در اصل به عنوان جایگزینی برای گواه اثبات کار (PoW) مطرح شده است که در شبکه بیت‌ کوین و بسیاری از رمزارزها استفاده می‌شود.

ایجاد توکن‌های جدید و استخراج تتر روندی متفاوت نسبت به استخراج بسیاری از رمزارزها دارد.

به ازای هر واحد تتری که تولید می‌شود، ۱ دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری شده است که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل می‌کند. یعنی اگر 100 واحد USDT به بازار عرضه شده باشد، باید 100 دلار در خزانه بانک نگهداری شود تا ارزش تتر همواره برابر ۱ دلار بماند.

روند تولید و استخراج تتر توسط مؤسسات حسابرسی مختلفی بررسی می‌شود تا از انتشار تتر بدون پشتوانه جلوگیری کنند. البته در خصوص این موضوع در بین جامعه رمزارزها شک و تردید وجود دارد و برخی این ارز دیجیتال را به عدم داشتن پشتوانه کافی متهم می‌کنند.

بنابراین بر خلاف بیشتر ارزهای دیجیتال، عرضه تتر محدود نیست، بلکه نسبت به تقاضای بازار، واحدهای USDT جدید تولید و عرضه می‌شود. از این رو، استخراج تتر امکان‌پذیر نمی‌شود.

آیا استخراج ارز تتر با کامپیوتر امکان پذیر است؟

استخراج تتر با کامپیوتر

شما می‌توانید از برخی از پلتفرم‌ها بر اساس نیاز خود مانند www.unmineable.com برای استخراج یا دریافت تتر (USTD) استفاده کنید.

هنگام انتخاب پلتفرم یا سخت افزار برای استخراج تتر (USDT)، رتبه کاربری آن را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب پلتفرم، آگاهانه تصمیک بگیرید. نظرات کاربران را بخوانید و در نتیجه با خواندن آن تصمیم بگیرید که آیا باید از این سرویس استفاده کنید یا خیر. در نظر گرفتن شهرت سرویس هنگام انتخاب سخت افزار برای استخراج تتر (USDT) کاملاً ضروری است اگر نمی خواهید سرمایه گذاری خود را از دست بدهید.

بیشتر برنامه‌هایی که به شما ارز دیجیتال می‌دهند برای موبایل طراحی شده‌اند. بازی‌ها و برنامه‌هایی مانند PUBG و Subway surfers ،Snapseed ،Beauty Plus و غیره فقط برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس هستند. اما شبیه سازهای اندروید به ما این امکان را می‌دهند که از همه این برنامه ها در رایانه شخصی نیز استفاده کنیم.

بنابراین حتی اگر نسخه رسمی Tether Miner – Free USDT برای PC در دسترس نباشد، همچنان می‌توانید با کمک شبیه سازها از آن استفاده کنید. در ادامه مقاله، ما دو تا از شبیه سازهای محبوب اندروید را برای استفاده از Tether Miner – USDT رایگان در کامپیوتر به شما معرفی می کنیم.

  • روش اول: Tether Miner؛ دانلود رایگان USDT برای کامپیوتر ویندوز ۱۰/۸/۷

Bluestacks یکی از جالب‌ترین و پرکاربردترین شبیه‌سازها برای اجرای برنامه‌های اندروید بر روی رایانه شخصی شما است. نرم افزار Bluestacks حتی برای سیستم عامل مک نیز موجود است.

  • روش دوم: Tether Miner؛ دانلود رایگان تتر برای کامپیوتر ویندوز ۱۰/۸/۷

با این حال، یکی دیگر از شبیه سازهای محبوب اندروید که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، MEmu play است. این برنامه فوق العاده انعطاف پذیر، سریع و منحصراً برای اهداف بازی طراحی شده است.

چگونه تتر رایگان دریافت کنیم؟

سایت هایی وجود دارند در غالب تبلیغات هستند و بیش تر از این که بخواهند به شما تتر هدیه بدهند به دنبال جذب مخاطب برای هر چه بیش تر دیده شدن سایت خود هستند به همین خاطر باید خیلی مراقب افراد کلاه بردار و سود جو در این فضاها باشید و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را به آن ها فاش نکنید.

نتیجه گیری

در این مقاله پیرامون روش استخراج تتر صحبت کردیم و گفتیم که ارز دیجیتال تتر قابل استخراج نیست و بهترین راه برای خرید این ارز دیجیتال، خرید از صرافی های معتبر آنلاین ایرانی نظیر اینانس است.

تتر یک رمزارز با قیمت ثابت نسبت به دلار آمریکاست از این رو حتی می تواند جایگزین خوبی برای دلار باشد؛ با خرید و نگهداری این ارز دیجیتال نباید انتظار کسب سود داشت البته در کشور ایران که قیمت دلار ثابت نیست این مساله صدق نمی کند.استخراج ارز تتر به صورت رایگان با رابط کاربری ساده و در عین حال مؤثر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ما دو تا از بهترین روش‌ها را برای نصب Tether Miner – USDT رایگان بر روی لپ‌تاپ ویندوز رایانه شخصی در این مقاله معرفی کرده‌ایم. هر دو شبیه ساز ذکر شده برای استفاده از برنامه ها در رایانه شخصی محبوب هستند. برای دریافت ارز دیجیتال تتر رایگان برای رایانه شخصی ویندوز ۱۰، می‌توانید هر یک از این روش ها را دنبال کنید.

لینک های مفید
بالا