ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت تتر و مزایای ان چیست

1403/02/12 0

ارز دیجیتال تتر در سال 2014 با عنوان Realcoin که توسط براک پیرس، ریو کالینز و کریگ سلرز تأسیس شد. Realcoin که در اصل یک سکه رنگی در بلاک چین بیت کوین بود، هدفش ایجاد پل سنتی فیات و ارزهای دیجیتال نوظهور با ثبات بود. در نوامبر 2014، برای تاکید بر ثبات در فضای کریپتو فرار، به عنوان یک توکن لایه Omni در بلاک چین بیت کوین، نام تجاری خود را به Tether تغییر داد. تتر فراتر از بیت کوین گسترش یافت و در اتریوم و لایت کوین در اوایل سال 2015 و بعداً روی پلتفرم هایی مانند Algorand، Avalanche و EOS راه اندازی شد. تتر که در ابتدا به معامله‌گران و صرافی‌ها خدمت می‌کرد، انتقال سریع وجوه بین صرافی را تسهیل کرد و به عنوان یک بافر در برابر نوسانات کریپتو عمل کرد و هدف آن حفظ 1 USDT برابر با 1 دلار بود. محبوبیت آن در سال 2017 در طول فاز صعودی بازار کریپتو افزایش یافت. معامله گران از تتر به عنوان یک جایگزین پایدار برای فیات استفاده کردند و در عین حال از قرار گرفتن در معرض کریپتو سود بردند. از مارس 2024، رهبری تتر شامل پائولو آردوینو (مدیر عامل)، جیانکارلو دواسینی (مدیر مالی)، استوارت هوگنر (مشاور عمومی)، پائولو آردوینو (CTO)، لئوناردو رئال (CCO) و کلودیا لاگوریو (COO) است.

پیش بینی قیمت تتر

در تابستان 2023، ارزدیجیتال تتر با بی ثباتی مواجه شد و از ارزش 1 دلاری خود فاصله گرفت. جامعه این را به فشار فروش قابل توجه نسبت داد. از آن زمان به بعد، قیمت دارایی حول محور 1 دلار در نوسان بوده و اندکی بالا و پایین رفته است. این نه تنها باعث افزایش علاقه عمومی به این ارز دیجیتال شده است، بلکه کاربرانی را که بیشتر دارایی های خود را در این ارز دیجیتال نگه می دارند عصبی کرده است. حرکت‌های اخیر قیمت USDT باعث علاقه سرمایه‌گذاران به پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال Tether (USDT) شده است. در این پست وبلاگ، پیش‌بینی‌های آینده USDT را نیز بررسی می‌کنیم. USDT که با نام تتر نیز شناخته می شود، یک ارز دیجیتال است که با ارزش دلار آمریکا گره خورده است و ثبات را در دنیای ارزهای دیجیتال بی ثبات ارائه می دهد. با این حال، منابع مختلف دیدگاه خود را در مورد حرکت قیمت آتی استیبل کوین به اشتراک می گذارند. و پیش بینی میشود که Tether تا پایان سال به 1.008 دلار برسد، با میانگین قیمت مورد انتظار 1.008 دلار، که نشان‌دهنده افزایش 0.82 درصدی نسبت به ارزش فعلی و حداکثر قیمت پیش‌بینی‌شده 1.260 دلار تا دسامبر 2024 است. ما در این مقاله احساسات صعودی خود را حفظ می‌کنیم. پیش بینی می شود محدوده معاملاتی تتر بین 0.9978 دلار و 1.01 دلار در طول سال باشد. 

مزایای تتر

•    ارز دیجیتال تتر یک ارزش ثابت را حفظ می کند، به طوری که 1 USDT معادل 1 دلار است.
•    تراکنش هایی که شامل USDT هستند، هزینه های پایینی دارند، به ویژه هنگام انتقال بین دو حساب USDT، بدون هزینه تراکنش. با این حال، تبدیل USDT به سایر ارزهای رمزنگاری شده یا ارزهای معمولی ممکن است هزینه جزئی داشته باشد.
•    ارز دیجیتال تتر به عنوان یک ارز بسیار سازگار است و به طور یکپارچه در صرافی ها ادغام می شود و آن را برای تجارت در پلتفرم های مختلف در دسترس قرار می دهد.
•    ارز دیجیتال تتر حفاظت از وجوه را برای معامله گران و مشاغلی که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند، ساده می کند. این امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال ناپایدار مانند بیت کوین را به یک ارز دیجیتال پایدار فراهم می کند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال ارز دیجیتالی هستید که ارزش خود را حفظ کند و بتوان آن را به طور موثر با سایر دارایی های مبتنی بر بلاک چین معامله کرد، ارز دیجیتال تتر می تواند مناسب باشد. با این حال، اگر هدف شما تولید سود باشد، تتر ممکن است با اهداف شما همسو نباشد. و ما در این مقاله تنها پیش بینی های خود را ارائه دادیم و ممکن هست بر خلاف پیش بینی های ما اتفاق بیفتد. ارز دیجیتال تتر یک استیبل کوین است که مزایای متعددی را برای سرمایه گذاران و معامله گران فراهم می کند. به دلیل نقدینگی و حریم خصوصی آن، دارایی ترجیحی برای کسانی است که می خواهند از نوسانات مرتبط با سایر ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. پیوند آن با دلار آمریکا ثبات و قابل پیش بینی را ارائه می دهد. اگرچه استفاده از تتر خطرات بالقوه‌ای دارد، مانند عدم اطمینان در مورد ذخایر نقدی شرکت و اتصال به Bitfinex. قبل از سرمایه گذاری در تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر، کاربران باید تحقیقات خود را انجام دهند و خطرات و مزایای احتمالی را به دقت بسنجید.

لینک های مفید
بالا