ارز دیجیتال

آیا استخراج تتر ممکن است؟

1402/09/27 0

روزانه افرادی زیادی با هدف کسب سود از ارز دیجیتال، وارد این بازار می‌شوند. یکی از رمزارزهای محبوب که سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار ارزها و بدست آوردن سود به سراغ آن می‌روند تتر است. روش های متعددی برای بدست آوردن رمزارزها وجود دارد. استخراج همواره یکی از روش‌های محبوب این حوزه به شمار می‌آید. یکی از سوال‌های رایج در ارتباط با تتر این است که آیا استخراج تتر امکانپذیر است؟ بهترین روش استخراج استیبل کوین تتر چیست؟ خرید تتر یا استخراج؟ ارز دیجیتال تتر جزو کوین‌های محبوبی است که روش‌های بسیاری برای کسب رایگان آن وجود دارد؛ اما همین مسئله باعث شده تا کلاهبرداری‌‌های بسیاری نیز در این زمینه انجام شود. در این مقاله به‌صورت کامل به بررسی روش‌های کسب تتر رایگان و چالش‌های موجود در این مسیر پرداخته‌ایم.

استخراج تتر

آیا تتر قابل استخراج است؟

آیا تتر قابل استخراج است؟ خیر، ارز دیجیتال تتر (USDT) قابل ماین یا استخراج نیست و تنها می‌توان آن را در صرافی‌هایی که از تتر (USDT) پشتیبانی می‌کنند خریداری کرد. البته که افراد می‌توانند ارزهای دیگری را استخراج و آن‌ها را با تتر مبادله کنند. استخراج تتر چیست؟ استخراج USDT به فرایند کسب درآمد با ماینینگ تتر گفته می‌شود، اما نکته حائز اهمیت این است که تتر به عنوان یک استیبل کوین قابلیت استخراج ندارد. اگر خیلی اهل نوسان‌گیری از ارزهای دیجیتال نیستید، اما به دنبال استفاده از مزایای آن‌ها هستید، احتمالاً تتر به عنوان یک استیبل کوین و سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، توجه شما را جلب کرده است. اگر کمی صفحات گوگل را جستجو کنید، با ادعاهای ضد و نقیضی در مورد ماینینگ تتر، استخراج تتر با ماینر و نحوه استخراج تتر مواجه خواهید شد. این ادعا درست مثل آن است که کسی بگوید می‌تواند در خانه پول چاپ کند! شاید ندانید اما تتر (USDT) قابل استخراج نیست، زیرا توکن‌های آن به ارزش دلار آمریکا (USD) وابسته هستند و استخراج برخلاف هدف این ارز دیجیتال است. ارزش تتر به دلار آمریکا گره خورده، بنابراین ۱ واحد تتر همیشه برابر با ۱ دلار آمریکا است. در واقع، دلار آمریکا پشتوانه تتر است. ارز USDT توسط Tether صادر می‌شود؛ شرکتی که راه حل‌های مبتنی بر بلاک چین را برای ارزهای فیات سنتی ارائه می‌دهد. عرضه USDT کاملاً توسط شرکت Tether کنترل می‌شود. این شرکت USDT را تولید کرده و می‌سوزاند تا قیمت تتر را تا جایی که می‌تواند نزدیک به ۱ دلار ثابت نگه دارد. تمام هدف یک استیبل کوین همین است. البته همین متمرکز بودن تتر باعث ایجاد سوء ظن نسبت به این استیبل کوین شده است. به طور مثال در ماه‌های اخیر اخباری راجع به تحریم ایران توسط تتر به گوش می‌رسید.

نتیجه گیری:
تتر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و کاربردی موجود در بازار کریپتو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت ثابت تتر و کمک به حفظ ارزش دارایی‌ها سبب شده است که اغلب تریدرها از تتر به‌عنوان بهترین استیبل کوین دنیا یاد کنند. استیبل کوین تتر ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد؛ به همین جهت خیلی از افراد تمایل دارند که با استخراج تتر سود بسیار خوبی به دست آورند. در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که آیا استخراج تتر امکان‌پذیر است؟ همچنین روش‌های به دست آوردن تتر در ایران را به شما معرفی کردیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.
 

لینک های مفید
بالا