ارز دیجیتال

آشنایی با بهترین کیف پول های تتر

1402/09/12 0

در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، ارز تتر (USDT) به‌عنوان یک استیبل کوین از زمان معرفی توانسته به پذیرش و موفقیت‌های خوبی برسد. این استیبل کوین که به‌عنوان پلی بین قلمرو بی‌ثبات ارزهای دیجیتال و ثبات ارزهای فیات عمل می‌کند، خود را به عنوان یک ذخیره ارزش قابل اعتماد معرفی کرده است. تعداد بالای کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب کیف پول مناسب را تبدیل به موضوعی چالش‌برانگیز کرده است. در این مقاله، به بررسی بهترین کیف پول‌های تتر USDT در سال 2023 می‌پردازیم و ویژگی‌ها، مزایا و معایب هرکدام را بررسی خواهیم کرد. همچنین مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین کیف پول‌های USDT را بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین کیف پول‌ها برای خرید و فروش تتر و نگهداری آن آشنا شوید.

کیف پول‌های ارز تتر

تتر (Tether) در حال حاضر محبوب‌ترین استیبل کوین است که با نماد واحد اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. تتر برای اولین بار در تاریخ جولای ۲۰۱۴ با نام RealCoin راه اندازی شد اما در نوامبر ۲۰۱۴ نام تتر را برای خود انتخاب کرد. در نهایت، در تاریخ ۲۰۱۵، تتر به عنوان یک ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. در تاریخ می ۲۰۲۲، تتر به سومین ارز دیجیتال برتر تبدیل شد و در حال حاضر اغلب معامله گران آن را به عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین، بازار می‌شناسند. تتر دو نوع است که یکی از آنها تتر ERC-20 و دیگری تتر TRC-20 است. مهم‌ترین تفاوت تفاوت تتر erc20 و trc20 مربوط به الگوریتم اجماع آن‌ها است. الگوریتم اجماع بلاکچین تتر ERC-20، اثبات سهام (Pos) و الگوریتم اجماع بلاکچین تتر TRC20، اثبات سهام وکالتی (Dops) است.

بهترین کیف پول تتر

بهترین کیف پول تتر (Tether Wallet) کدام است؟

حالا که با کیف پول تتر آشنا شدید، باید به‌سراغ بررسی بهترین ولت‌های USDT برویم تا شما بتوانید گزینه‌ی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. به همین خاطر، در این بخش، بهترین کیف پول‌های تتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

بست ولت (Best Wallet):

بست ولت (Best Wallet) یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود که به‌تازگی راه‌اندازی شده و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این کیف پول تتر غیرحضانتی بوده و کنترل کلیدهای خصوصی را به خود کاربران واگذار می‌کند. بست ولت با پشتیبانی از شبکه‌های اصلی اتریوم، پالیگان و زنجیره‌ی هوشمند بایننس، قابلیت همکاری میان‌زنجیره‌ای را فراهم کرده است. همچنین، این کیف پول با تمرکز بر بازار و روندهای قیمتی طراحی شده و به‌طور مداوم اخبار صنعت، احساسات معامله‌گران و رویدادهای مهم را به اطلاع کاربران می‌رساند. یکی از ویژگی‌های جالب بست ولت، معرفی پروژه‌های آتی کریپتو است تا سرمایه‌گذاران از فرصت‌های خوب درآمدزایی غافل نشوند. از طرفی، این کیف پول با صرافی غیرمتمرکز «بست دکس» (Best DEX) ادغام می‌شود و امکان انجام معاملات را برای کاربران فراهم می‌کند. بست دکس گزینه‌های مختلفی را مانند چارت لحظه‌ای، ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل، ایردراپ توکن‌ها و... پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در ضمن، بست ولت از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) نیز پشتیبانی می‌کند.

ای تورو (eToro):

گزینه‌ی بعدی در انتخاب کیف پول تتر، ای تورو (eToro) است. این ولت که توسط یک پلتفرم تجاری جامع ارائه می‌شود، به‌صورت نرم‌افزار موبایلی برای اندروید و ios به بازار آمده است. این کیف پول با در نظر گرفتن کاربران مبتدی طراحی شده و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. علاوه‌بر آن، پلتفرم ای تورو از بیشتر موجودی USDT خود با روش «ذخیره‌سازی سرد» (cold storage) محافظت می‌کند؛ به‌خاطر همین، دارایی‌های کاربران از هک و خطرات سایبری در امان خواهند ماند. در ضمن، شما برای هربار ورود به ای تورو، باید از کد امنیتی دو مرحله‌ای استفاده کنید که این مسئله امنیت بالای این ولت را نشان می‌دهد. این کیف پول به پلتفرم معاملاتی ای تورو متصل است و انواع ابزارهای تجاری را مانند معاملات مشتقه، کپی تریدینگ، بازار فارکس و... در اختیار شما می‌گذارد. همچنین، شما می‌توانید داخل خود این ولت، 500 رمز ارز مختلف را با تتر مبادله کنید.

کیف پول اکسبیتو:

یکی از بهترین کیف پول‌های تتر برای کاربران ایرانی، ولت صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو است. ازآنجایی‌که اکسبیتو از چندین شبکه انتقال تتر پشتیبانی می‌کند، شما به‌راحتی می‌توانید USDT را از هر آدرسی به کیف پول اکسبیتو انتقال دهید. همچنین، امکان خرید تتر با بهترین قیمت و کمترین کارمزد در این صرافی فراهم شده است. ولت اکسبیتو به‌صورت نسخه وب و نرم‌افزار تلفن همراه در دسترس شما قرار دارد. برای استفاده از این کیف پول تتر کافی است که به سایت اکسبیتو بروید و یا اینکه نرم‌افزار موبایلی این صرافی را دانلود کنید. سپس، با ثبت‌نام و تکمیل احراز هویت، به‌راحتی می‌توانید از این کیف پول ایمن و کاربردی بهره‌مند شوید. ولت و صرافی اکسبیتو با یکدیگر ادغام شده‌اند و شما در کنار امکان ذخیره‌سازی تتر، می‌توانید به انواع ابزارهای تجاری و معاملاتی دسترسی داشته باشید.به‌این‌ترتیب، دیگر نیازی ندارید که برای خرید و انتقال تتر چندین مرحله کارمزد بپردازید.

نتیجه گیری:
تتر در غالب اوقات بیشترین میزان حجم مبادله در بازار ارزهای دیجیتال را دارد. به همین دلیل انتخاب یک کیف پول تتر مناسب قطعا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها را به فراخور نیاز و تجربه‌ی کاربران ایرانی به شما معرفی کنیم. برای رسیدن به این هدف ابتدا به سراغ کیف پول‌های تتر کاملا مطمئن رفتیم و در ادامه برخی دیگر کیف پول‌هایی که کمی مشکل‌ داشتند را برشمردیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و تحقیق بیشتر، یک کیف پول مناسب تتر برای خودتان پیدا کنید.
 

لینک های مفید
بالا