ارز دیجیتال

ارز دیجیتال icx چیست و چه کاربردی دارد

1403/02/31 0

ما  در این مقاله در مورد ارز دیجیتال icx بحث میکنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. ICON Cryptocurrency (ICX) یک شبکه ارز دیجیتال است که در سال 2017 توسط یک شرکت مستقر در کره جنوبی راه اندازی شد. ICX رمز یا سکه مربوط به ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال ICON در واقع یک شبکه بلاک چین کامل است که هدف اصلی آن تسهیل اتصال و تعامل نرم افزارهای مختلف بلاک چین از طریق شبکه ICON است. هدف ICON این است که به عنوان نوعی هاب بلاک چین یا نقطه اتصال عمل کند. این شرکت به یک نیاز مهم در زمینه رو به رشد فناوری بلاک چین پاسخ می دهد. یکی از چالش های پذیرش گسترده فناوری بلاک چین این است که هر جامعه بلاک چین مجزا از شبکه خود استفاده می کند.

ارز دیجیتال ICON (ICX) چیست؟

هدف ارز دیجیتال ICON این است که به عنوان نوعی هاب بلاک چین یا نقطه اتصال عمل کند. این شرکت به یک نیاز مهم در زمینه رو به رشد فناوری بلاک چین پاسخ می دهد. یکی از چالش های پذیرش گسترده فناوری بلاک چین این است که هر جامعه بلاک چین مجزا از شبکه خود استفاده می کند. بنابراین، توانایی اتصال شبکه‌های مختلف جداگانه یک گام بزرگ به جلو در فناوری بلاک چین است که به طور فزاینده‌ای به عنوان مکانیزم امن‌تر برای انتقال و/یا ذخیره‌سازی انواع داده‌ها استفاده می‌شود. یکی از پروژه های اصلی ICON، توسعه مجوزهای رانندگی مبتنی بر بلاک چین از طریق فناوری هویت غیرمتمرکز (DID) آن است. تحت سیستم فعلی، اطلاعات گواهینامه رانندگی همه بر روی یک سرور مرکزی ذخیره می شود و آن را در برابر نشت های امنیتی از طریق حملات سایبری و هک آسیب پذیر می کند. هدف ICON ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز است که در آن افراد می توانند به سادگی اطلاعات شخصی احراز هویت شده خود را در تلفن همراه یا دستگاه مشابه خود نگه دارند.

خدمات ICON

فناوری بلاک چین ارز دیجیتال ICON بخشی از حوزه‌ای است که به سرعت در حال رشد است که «DeFi» نامیده می‌شود – مخفف «مالی غیرمتمرکز». صرافی غیرمتمرکز خود ICON ذخایر ارزی را برای هر یک از شبکه‌های بلاک چین متصل به ICON ایجاد و نگهداری می‌کند و به همه اعضای «جامعه» ICON این امکان را می‌دهد تا به راحتی ارزش را در زمان واقعی مبادله کنند.
ICON با چندین "شریک" مهم بلاک چین کار می کند که از شبکه آن عمدتاً در زمینه های مالی، دولتی و مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند. این شرکت اخیرا گزارش داده است که تفرجگاه توریستی کره جنوبی، جزیره ججو، استفاده از برنامه هویت غیرمتمرکز ICON را برای ارائه ردیابی تماس ایمن بازدیدکنندگان از استراحتگاه که برای ویروس COVID-19 مثبت شده اند، آغاز خواهد کرد.

شبکه بلاک چین ICON شامل چندین سرویس متمایز است، مانند «BROOF»، یک سرویس صدور سند که توسط دانشگاه پوهانگ برای صدور مدرک استفاده می‌شود. دیجیتالی کردن مدارک تحصیلی محافظت از تقلب را فراهم می کند و کارفرمایان را آسان تر می کند تا وضعیت تحصیلی کارکنان بالقوه را تأیید کنند. این شرکت همچنین فناوری ضد هرزنامه را برای سازمان های دولتی کره جنوبی و بیش از ده ها بانک فراهم می کند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در مورد ارز دیجیتال icon  حرف زدیم. یکی از پروژه های اصلی ICON، توسعه مجوزهای رانندگی مبتنی بر بلاک چین از طریق فناوری هویت غیرمتمرکز (DID) آن است. تحت سیستم فعلی، اطلاعات گواهینامه رانندگی همه بر روی یک سرور مرکزی ذخیره می شود و آن را در برابر نشت های امنیتی از طریق حملات سایبری و هک آسیب پذیر می کند. هدف ICON ایجاد یک سیستم غیرمتمرکز است که در آن افراد می توانند به سادگی اطلاعات شخصی احراز هویت شده خود را در تلفن همراه یا دستگاه مشابه خود نگه دارند.
ICON با چندین "شریک" مهم بلاک چین کار می کند که از شبکه آن عمدتاً در زمینه های مالی، دولتی و مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند. این شرکت اخیرا گزارش داده است که تفرجگاه توریستی کره جنوبی، جزیره ججو، استفاده از برنامه هویت غیرمتمرکز ICON را برای ارائه ردیابی تماس ایمن بازدیدکنندگان از استراحتگاه که برای ویروس COVID-19 مثبت شده اند، آغاز خواهد کرد. تا ژانویه 2021، ارزش بازار ICON 315.4 میلیون دلار برآورد شده است و کل عرضه توکن های ICX در گردش 580.4 میلیون است. ارزش کل میانگین حجم معاملات روزانه در ICX تقریباً 90 میلیون دلار است.
 

لینک های مفید
بالا