ارز دیجیتال

آموزش لینک سازی در فروم ها

1402/11/24 0

یکی از روش های رایج لینک بیلدینگ در میان سئوکاران و سئو سایت لینک سازی در فروم ها و انجمن ها می باشد. اما از آنجایی که این روش هم همانند سایر روش های لینک سازی، خلاف قوانین گوگل می باشد، باید کمی مراقب باشیم! در این مقاله قصد دارم ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی در انجمن ها و فروم ها را به شما آموزش بدهم.

اهمیت لینک سازی در فروم ها:

لینک سازی در فروم ها و انجمن ها یکی از تکنیک های کلاه سیاه لینک سازی است، چرا که ما به دست خودمان لینک می سازیم! اما این نوع لینک سازی یک تفاوت اساسی با دیگر انواع لینک بیلدینگ دارد و آن این است که خیلی راحت تر می توان آن را طبیعی جلوه داد. لینک سازی در فروم ها به چند دلیل برای ما اهمیت دارد؛
در هر فروم شما می توانید به ۳ روش لینک سازی کنید.
از اکثر انجمن ها می توانید بک لینک های دوفالو بگیرید.
تعداد زیادی فروم وجود دارند و تقریبا یک منبع بی پایان برای لینک بیلدینگ هستند!
به همین دلیل توصیه می کنم که این موضوع را جدی بگیرید و این مطلب را تا انتها بخوانید، چرا که می خواهم نکات بسیاری به شما آموزش بدهم. قبل از اینکه به سراغ این آموزش حرفه ای بریم میخام بگم که من کی هستم و اصلا چرا صلاحیت اینو دارم که در مورد چنین مسئله مهمی صحبت کنم. من محمد نصیری مدیر وب سایت وبین سئو یکی از بهترین سایت ها در حوزه آموزش حرفه ای سئو و تولید محتوا که در ایران فعالیت می کند هستم. آموزش سئو رایگان و حرفه ای را از چند سال پیش در مجموعه های بزرگی مثل وبین سئو، فروشگاه زنجیره ای رفاه مارکت، نیوسئو، سیگنال و دکتر سریتا و بانک تجارت و سایر فروشگاه های اینترنتی بزرگ در ایران شروع کردم و حالا صاحب چند کسب و کار اینترنتی به صورت سایت در حوزه های مختلف اعم از پوشاک، دکوراسیون داخلی و طراحی و سئو سایت نیز هستم.

نتیجه گیری:
لینک سازی در فروم ها یک روش لینک سازی کلاه خاکستری میباشد 
به 3 روش میتونید در انجمن ها لینک سازی کنید (که در فیلم آموزشی کامل گفته شده است )
در تمام انجمن ها نباید لینک سایت خودمان را قرار بدهیم و یکسری نکات مهم و پارامترهای اساسی را باید رعایت کنیم .
در لینک سازی در فروم ها و انجمن های خارجی میتوانیم بک لینک های باکیفیتی را دریافت کنیم
 

لینک های مفید
بالا