ارز دیجیتال

طراحی سایت با وردپرس چگونه هست

1403/02/18 0

وقتی تازه شروع به طراحی سایت می کنید، می دانم که فرآیند یادگیری نحوه استفاده از وردپرس می تواند بسیار دشوار باشد. همه ما آنجا بوده ایم، بنابراین شما مطمئنا تنها نیستید. در حالی که وردپرس کمی منحنی یادگیری دارد، من هنوز فکر می‌کنم این چیزی است که هر کسی می‌تواند از آن برای ساخت یک وب‌سایت استفاده کند. حتی افرادی که قبلاً چنین کاری نکرده‌اند. به همین دلیل است که وردپرس محبوب ترین راه برای ساختن وب سایت است. برای اینکه این فرآیند تا حد امکان بدون دردسر باشد، تنها چیزی که نیاز دارید دانش درست است، چیزی که ما این پست را برای آن ایجاد کرده ایم. در زیر، من شما را گام به گام با نحوه استفاده از وردپرس برای ساختن وب سایت شخصی خود آشنا می کنم. 

مرحله 1: نام تجاری خود را ایجاد کنید

از وردپرس دیدن کنید و روی Get Started کلیک کنید تا حساب جدید خود را در چند مرحله سریع ایجاد کنید. از شما خواسته می شود که یک نام برای سایت خود انتخاب کنید تا به بازدیدکنندگان بگویید که وب سایت شما در مورد چیست. هنگامی که نام کامل را انتخاب کردید، آن را به عنوان عنوان سایت خود در تنظیمات عمومی خود قرار دهید. شما می توانید یک شعار جذاب را در اینجا نیز اضافه کنید! با ثبت نام، شما از قبل یک آدرس سایت مانند yourgroovysite.wordpress.com دارید. با دامنه خودتان، مانند yourgroovydomain.com، بیشتر بروید. هر دامنه موجود را به صورت رایگان برای سال اول با هر برنامه یک ساله یا چند ساله WordPress.com ثبت کنید

مرحله 2: صفحه اصلی خود را طراحی کنید

با سفارشی کردن صفحه اول سایت خود (که به عنوان صفحه اصلی شناخته می شود.) اولین تاثیر عالی را ایجاد کنید. در اینجا، بلوک‌ها را می‌بینید اینها بلوک‌های سازنده وب‌سایت شما هستند. می‌توانید از بلوک‌ها برای افزودن تقریباً هر چیزی به صفحات خود استفاده کنید: تصاویر، گالری‌ها، ستون‌ها، ویدیوها، دکمه‌های پرداخت و موارد دیگر. 

مرحله 3: صفحات بیشتری ایجاد کنید

جدا از صفحه اصلی در وردپرس، رایج ترین صفحات در یک وب سایت، صفحه درباره و صفحه تماس هستند. از داشبورد خود شروع کنید، برای ایجاد یک صفحه جدید، به صفحات افزودن صفحه جدید بروید. می توانید با یک صفحه خالی شروع کنید یا از یکی از طرح بندی های صفحه از پیش ساخته شده ما برای ایجاد یک صفحه زیبا در چند ثانیه استفاده کنید. می‌توانید هر طرح‌بندی صفحه را بارگیری کنید و سپس هر عنصری را تغییر دهید، اضافه یا حذف کنید تا آنها را متعلق به خودتان کنید.

مرحله 4: منوی خود را تنظیم کنید

منوی بالای یک وب‌سایت حاوی پیوندهایی است که خوانندگان می‌توانند روی آن کلیک کنند تا راه خود را در سایت شما پیدا کنند. اکنون می توانید صفحاتی را که در مرحله 3 ایجاد کرده اید اضافه کنید. با رفتن به Appearance → Editor و ویرایش بلوک Navigation (یا Appearance → Menu برای تم های کلاسیک) شروع کنید.

مرحله 5: حضور خود را در رسانه های اجتماعی اضافه کنید

اگر در شبکه های اجتماعی حضور دارید، وب سایت شما مکان مناسبی برای تبلیغ آن است. دیدن نمادهای شبکه های اجتماعی مشابه این امر معمول است

نتیجه گیری

داشتن یک وب سایت عالی مهم است. این نحوه ارتباط شما با بازدیدکنندگان و سرنخ‌هایتان است، اولین تأثیر مثبت را با کاربران جدید ایجاد می‌کنید و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهید. خبر خوب این است که ایجاد وب‌سایت خودتان نباید فرآیند دلهره‌آوری باشد... حداقل نه با وردپرس. CMS با کاربری آسان، برنامه های کاملاً قابل تنظیم و مناسب برای همه نیازها را ارائه می دهد. بدون نیاز به دانش قبلی، می توانید بلافاصله شروع به ساخت سایت خود برای تجارت، وبلاگ، نمونه کارها یا فروشگاه آنلاین خود کنید. کارشناسان وردپرس سایت کسب و کار شما را مجهز می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد، ترافیک بیشتری جذب کند و در نهایت سرنخ های بیشتری تولید کند. در مقایسه با کدنویسی دستی سایت خود از ابتدا، کار با یک آژانس طراحی وب وردپرس به شما این امکان را می دهد که از مزایای یک سایت بهینه شده سریعتر و با کسری از بودجه خود بهره ببرید.

لینک های مفید
بالا