ارز دیجیتال

اموزش تصویری ساخت کیف پول انجین برای ارز دیجیتال تتر

1403/02/04 0

با ما همراه باشید تا اموزش ساخت کیف پول انجین برای ارز دیجیتال تتر را اموزش بدهیم. کیف پول انجین یک اپلیکیشن قابل‌اجرا روی اندروید و ios هست. این کیف پول به دلیل پشتیبانی از توکن‌های بی‌شمار و سهولت تبدیل توکن‌های ان اف تی، بین کاربران علاقه مند به بازی‌های ویدئویی دارای محبوبیت بیشتر هست. در حال حاضر این کیف پول از ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، پولکادات و... پشتیبانی میکند و به زودی شاهد پشتیبانی تمام ارز های دیجیتال در این کیف پول خواهیم بود. این کیف پول جز والت های گرم محسوب میشود و با متصل شدن به اینترنت میتوانید به این کیف پول دسترسی داشته باشید. کیف پول انجین برای افزایش کیف پول های کاربران کلید های خصوصی را در دو مرحله برای کاربران رمز نگاری میکند. برای جلوگیری از سرقت رفتن اطلاعات و.. از نصب کردن نسخه های غیرقانونی و بد افزار ها جلوگیری کنید این کیف پول را میتوانید از گوگل پلی برای کاربران اندرویدی و از اپل استور کاربران ios به صورت رایگان دانلود کنید. 
اموزش ساخت کیف پول انجین
با ما همراه باشید تا در ادامه توضیحات لازم را برایتان بدهیم:

تتر

1.    در این قسمت دو حق انتخاب دارید یکی ایجاد کیف پول جدید و دیگری وارد کردن کیف پول موجود. ما در اینجا میخواهیم کیف پول جدیدی را برای خودمان ایجاد کنیم پس گزینه اول یا creat wallet را میزنیم و سپس اطلاعات فردی خود را وارد میکنیم بعد از وارد کردن اطلاعات فردی در قسمت دوم رمز عبور خود را وارد میکنیم که رمز عبور باید شامل (اعداد، حروف بزرگ، کوچک وکارکتر) ها باشد در قسمت سوم رمز عبور خود را تایید میکنیم و روی گزینه next step میزنیم تا به مرحله بعدی از ثبت نام برویم و ثبت نام خود را تکمیل کنیم.

تتر

2.    بعد از تایید رمز عبور خود به مرحله بک اپ گیری کیف پول میرسیم در این مرحله کیف پول انجین برای هر کاربر 12 کلمه نمایش میدهد که باید این 12 کلمه را به یاد بسپارید. ولی پیشنهاد ما این هست که 12 کلمه را در جایی یاداشت کرده و در نزد خود نگه دارید تا بعدا به مشکلاتی از قبیل گم کردن حساب خود و... بر نخورید بعد از نمایش دادن 12 کلمه از شما میخواهد تا 4 مورد از این کلمات را به ترتیبی که خود کیف پول تایین میکند بنویسید بعد از اتمام این مراحل کاربر میتواند از بین ارز های دیجیتال که در بالا نمایش داده میشود را به قسمت علاقه مندی های کیف پول اضافه کند تا دسترسی راحت تری به انها داشته باشد.
تتر

3.    بعد از اتمام مراحل کیف پول شما حاضر هست با ما همراه باشید تا نحوه دریافت ادرس کیف پول را برایتان بازگو کنیم. در مرحله اول ارز دیجیتال خود را انتخاب میکننید مانند تصویر بالا مثل اتریوم، بیت کوین، تتر و... بعداز انتخاب کردن ارز دیجیتال مورد نظر دو گزینه برای شما نمایش داده میشود یکی از گزینه ها send و دیگری receive هست گزینه اول که گفتیم برای ارسال مقداری ارز دیجیتال تایین شده برای فرد دیگر هست و گزینه دوم (receive) برای دریافت ادرس ارز دیجیتال مورد نظر هست. پس از زدن دکمه receive ادرس کیف پولخود را مشاهده میکنید که هم به صورت متن و هم به صورت QR اسکن کنید و برای خود ارز دیجیتال مورد نظر را بخرید مانند بیت کوین، اتربوم، تتر و...
نتیجه گیری
ما در این مقاله اموزش ساخت کیف پول انجین برای ارز های دیجیتال مانند تتر، بیت کوین و... را مرور کردیم کیف پول ها مانند پلی هستند که شما را وارد دنیایی ارز دیجیتال میکنند ولی همواره به یاد داشته باشید که در بازار کریپتو سطح اطلاعات شما هست که سبب رشد و موفقیت شما میشود. پس بدون داشتن اطلاعات و مهارت وارد دنیای ارز دیجیتال و ترید کردن نشوید چون ضرر های هنگفتی را خواهید دید و باعث از دست دادن تمامی دارایی های شما میشود. قبل از هر کاری که میخواهید انجام بدهید دانش و مهارت ان کار را بیاموزید تا بتوانید شاهد پیشرفت های چشمگیری باشید.
 

لینک های مفید
بالا