ارز دیجیتال

ارز دیجیتال aion  چیست 

1403/02/12 0

ما در این مقاله در مورد شبکه aion و نحوه خرید این ارز دیجیتال صحبت میکنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. به زبان ساده، Aion یک بلاک چین «نسل سوم» است که امکان توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) را فراهم می‌کند که می‌توانند ارزش (و داده‌ها) را به و از دیگر بلاک‌چین‌ها، مانند اتریوم، انتقال و دریافت کنند. به عنوان مثال، یک برنامه بانکی ساخته شده بر روی شبکه Aion می تواند به کاربران خود اجازه دهد تا رمزنگاری را به یک برنامه در شبکه اتریوم ارسال کنند. اگر برنامه Aion تمام موارد استفاده رایج را نشان دهد، ممکن است حتی برای کاربر امکان ارسال ارز دیجیتال به طور مستقیم به کیف پول اتریوم وجود داشته باشد. فناوری بلاک چین معاملات ایمن و شفاف را بدون واسطه امکان پذیر می کند. با این حال، یک مشکل این است که در دهه گذشته، ما شاهد بسیاری از بلاک چین‌های مستقل مختلف بوده‌ایم که به صورت مجزا کار می‌کنند.

Aion  چگونه کار می کند؟

شبکه Aion از سه لایه تشکیل شده است. سه لایه ای که فناوری بلاک چین چند لایه Aion را تشکیل می دهند، لایه ارتباطی، لایه اجماع و لایه کاربردی هستند. با استفاده از چارچوب توسعه Aion، توسعه دهندگان dApp های خود را در لایه برنامه ایجاد می کنند. مانند همه بلاک چین ها، حداقل باید یک لایه اجماع وجود داشته باشد که شبکه بلاک چین را در برابر حمله ای که می تواند دفتر کل توزیع شده را لغو کند، ایمن کند. در نهایت، نوآورانه ترین لایه، لایه ارتباطی است که Aion را قادر می سازد تا داده ها را در سایر بلاک چین ها منتقل کند. برای اینکه لایه ارتباطی بیشتر دانه بندی شود، برنامه ها یا API های خاصی به نام پل های بلاک چین دارد. این پل با ارائه یک کانال ارتباطی امن بین Aion و بلاک چین دیگر کار می کند. یک سیستم اعتبار سنجی باید ابتدا تراکنش ها را تأیید کند قبل از اینکه یک بلاک چین را برای رسیدن به دیگری ترک کند. این اجازه می دهد تا بلاک چین مبدا و مقصد در طول کل فرآیند امن باقی بماند. مکانیسم دقیق پروتکل خارج از محدوده این مقاله است. اگر واقعاً می‌خواهید درباره نحوه عملکرد Aion بیشتر بدانید، در اینجا اسناد و به‌روزرسانی‌های خبری است که توسط یک انجمن فعال به خوبی نگهداری می‌شود.

برخی از موارد استفاده از فناوری Aion چیست؟

قبل از شبکه Aion، توسعه‌دهندگان باید انتخاب سختی را داشته باشند که به یک بلاک چین، با پروتکل، سیستم و زبان برنامه‌نویسی خاص خود متعهد شوند.البته هیچ بلاک چینی کامل نیست. برای مثال اتریوم متنوع ترین اکوسیستم کاربردها را دارد.با این حال، تا زمان نگارش این مقاله، نتوانسته است سرعت تراکنش ها و هزینه های پایین تر را قبل از بزرگترین به روز رسانی بعدی خود در سال 2024 افزایش دهد.با Aion، توسعه‌دهندگان می‌توانند بدون از دست دادن فرصت جذب کاربران اتریوم یا سایر بلاکچین‌ها، ساخت‌وساز را در آنجا انتخاب کنند.در واقع، توسعه دهندگان اپلیکیشن Aion حتی می توانند این انعطاف را داشته باشند که ویژگی های خاص بلاک چین های مختلف را برای ساخت اپلیکیشن های با کیفیت بالا انتخاب کنند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند از امنیت سطح بیت‌کوین از یک بلاک‌چین قدیمی‌تر، برنامه‌نویسی انعطاف‌پذیر از Solana استفاده کنند، و این برنامه می‌تواند برای ایجاد یک جامعه به metaverses اتریوم متصل شود.

چگونه Aion  دبخریم؟

اگر نسبت به نوآوری‌هایی که شبکه Aion در فضای بلاک چین ارائه می‌کند خوش‌بین هستید، آن را به سبد سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال خود اضافه کنید. سیستم بلاک چین AION به سرعت و با موفقیت در حال توسعه است و بسیاری از سرمایه گذاران با تجربه از آن برای تنوع بخشیدن به ریسک های پرتفوی سرمایه گذاری خود استفاده می کنند. اگر به خرید ارز دیجیتال AION فکر می کنید، باید یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید. آنها واسطه ای برای مبادله ارزهای فیات به ارزهای دیجیتال هستند. به عنوان مثال، می توانید سکه های AION را با بیت کوین در صرافی مختلفی بدست آورید: AION BTC. یک ثبت نام سریع انجام دهید و مدارکی را که هویت شما را تایید می کند ارائه دهید برای تضمین وجوه شما ضروری است. پس از آن، می توانید روش سپرده گذاری را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. از آنجایی که اغلب می توانید آلت کوین ها از جمله AION را با بیت کوین خریداری کنید، ابتدا باید آن را خریداری کنید. اگر تا به حال سهام شرکت یا ارز فیات خریداری کرده باشید، با این فرآیند آشنا خواهید شد. اگر اولین بار است که می‌توانید هر سوالی را که توسط صرافی ارز دیجیتال به شما ارائه شده است.

نتیجه گیری

موفقیت پروژه به ارتباط ایده آن بستگی دارد مکانیزمی برای پیوند دادن پلت فرم های مختلف بلاک چین. غیرمتمرکز کردن کامل همه تراکنش‌ها تنها به علاقه به این پروژه دامن می‌زند. اعتقاد بر این است که از هر شانسی برای دستیابی به اهمیت کلیدی در این زمینه برخوردار است. بسیاری از سرمایه گذاران باتجربه ارز دیجیتال همچنان از این سکه حمایت می کنند و منتظر رشد سریع ارزش آن هستند. این به این دلیل است که چنین فناوری امکانات پروژه های دیجیتال و همچنین حوزه های کاربردی آنها را به میزان زیادی گسترش می دهد. انتظار می رود نسخه نهایی این پلتفرم در سال 2022 تکمیل شود. به موجب یک ICO، تیم قبلاً موفق به جمع آوری بودجه لازم برای اجرای برنامه ها و توسعه عملکردهای اساسی این سیستم شده است. با این حال، شایان ذکر است که شبکه AION تنها پروژه در دنیای ارزهای دیجیتال با اهداف و عملکرد مشابه نیست. چندین رقیب کلیدی دارد که برای برتری و حمایت مخاطب مبارزه می کنند. سازندگان AION نسبت به این نکته نگرش مثبتی دارند. وجود رقبای ایجاد فناوری مشابه نشان می دهد که بازار به چنین پلتفرم هایی نیاز دارد، به این معنی که با تلاش کافی از طرف تیم شانس موفقیت پروژه بسیار بالا است.
 

لینک های مفید
بالا