ارز دیجیتال

ارز دیجیتال آراگون ANT چیست

1403/01/19 0

آراگون یک نرم افزار متن باز است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. برای ایجاد و نگهداری سازمان های مستقل غیرمتمرکز استفاده می شود. پروژه آراگون دارای سه مؤلفه اصلی است: انجمن آراگون، مشتری آراگون و شبکه آراگون.
انجمن آراگون به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی عمل می کند که با تخصیص و حفظ وجوه جمع آوری شده از طریق فروش توکن، شبکه آراگون را مدیریت می کند. کلاینت آراگون یک جعبه ابزار برای توسعه دهندگانی است که بر روی ایجاد DAO کار می کنند و شبکه آراگون ارتباط بین کاربران و خدمات را در اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین که آراگون نماینده آن است پشتیبانی و تسهیل می کند. ANT ارز دیجیتال رمزنگاری شده بومی شبکه آراگون است و چندین ابزار کاربردی دارد که یکی از آنها رای دادن به پیشنهادات و مشارکت در حاکمیت شبکه است. یک سازمان غیرمتمرکز میزبانی شده در شبکه آراگون نیز می‌تواند از طریق استفاده از برنامه Aragon Agent و قراردادهای هوشمند اتریوم تعامل مستقیم داشته باشد. آراگون یک پروژه منحصر به فرد است که به دلیل کاربرد آن، نیرو بخشیدن به زیرساخت های سازمان های غیرمتمرکز و اتصال کاربران DAO از طریق بلاک چین اتریوم است.

بنیانگذاران آراگون چه کسانی هستند؟

شبکه آراگون در سال 2016 راه اندازی شد و توسط لوئیس ایوان کوئنده و خورخه ایزکویردو تاسیس شد. این دو همچنین انجمن آراگون و آراگون وان را تأسیس کردند. آراگون وان خدماتی را برای شبکه آراگون توسعه می‌دهد و شرکتی را که پشت پروژه است، نمایندگی می‌کند. این تیم در سال 2017 یک فروش توکن ترتیب داد، که در آن توکن‌های ANT را فروختند و 275000 ETH جمع‌آوری کردند که در آن زمان معادل 25 میلیون دلار بود. این پروژه به طور رسمی در سال 2018 در شبکه اتریوم راه اندازی شد. از سال 2020، کاربران قادر به ارتقاء به Aragon V2 هستند که از بنزین کمتری در هزینه استفاده می کند و از تراکنش های متا برای ANT استفاده می کند.

چند سکه آراگون (ANT) در گردش است؟

برخلاف بسیاری از آلت کوین های دیگر و ارز دیجیتال اصلی، بیت کوین، آراگون حداکثر عرضه را ندارد. در عوض، کاربران از ANT برای حاکمیت برای تصمیم گیری در مورد نرخ تورم و سیاست صدور توکن استفاده خواهند کرد. در حال حاضر 40,039,312 ANT در گردش وجود دارد، در حالی که عرضه در گردش ضرب در قیمت فعلی ANT برابر با ارزش بازار است. ارزش بازار توکن را در مقایسه با همتایان رمزنگاری خود رتبه بندی می کند و سهم بازار آراگون و سایر ارزهای دیجیتال را تعیین می کند.

نحوه استفاده از آراگون

شبکه آراگون به توسعه دهندگان و هر کسی که می خواهد یک سازمان غیرمتمرکز ایجاد کند، این امکان را می دهد تا از چارچوب قرارداد هوشمند استفاده کنند و به راحتی DAO بسازند. ANT موارد استفاده متعددی دارد که یکی از آنها تسویه پرداخت ها برای باز کردن قفل خدمات شبکه است. ANT همچنین می تواند به توکن های ANJ برش داده شود، در حالی که هر دو ANT و ANJ را می توان در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کرد. ANT همچنین به عنوان مشوقی برای فعالان بازار عمل می کند و محور اصلی حاکمیت شبکه در پلت فرم آراگون است. سرمایه گذاران ممکن است به دلیل پتانسیل DAO و خدمات مرتبط به ANT علاقه مند شوند و معامله گران می توانند ANT و ANJ را خریداری و بفروشند تا از تفاوت بین قیمت خرید و فروش سود ببرند.

نحوه انتخاب کیف پول آراگون

از آنجایی که ANT یک توکن ERC-20 است، می‌توان آن را در کیف پول‌های مبتنی بر اتریوم ذخیره کرد و نوع انتخابی شما احتمالاً به مقدار ANT که باید ذخیره کنید و قصد دارید با آن انجام دهید بستگی دارد.
کیف پول های سخت افزاری یا کیف پول های سرد مانند Ledger یا Trezor امن ترین گزینه را برای ذخیره ارزهای دیجیتال با ذخیره سازی و پشتیبان گیری آفلاین ارائه می دهند. با این حال، آنها می توانند به دانش فنی بیشتری نیاز داشته باشند و گزینه گران تری هستند. به این ترتیب، آنها ممکن است برای ذخیره مقادیر بیشتری از ANT برای کاربران با تجربه تر مناسب تر باشند.
کیف پول های نرم افزاری گزینه دیگری را ارائه می دهند و استفاده از آنها رایگان و آسان است. آنها برای دانلود به عنوان برنامه های گوشی هوشمند یا دسکتاپ در دسترس هستند و می توانند حافظ یا غیر حضانت باشند. با کیف‌پول‌های نگهبانی، کلیدهای خصوصی توسط ارائه‌دهنده خدمات از طرف شما مدیریت و پشتیبان‌گیری می‌شوند. کیف پول‌های غیرقانونی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند. اگرچه راحت هستند، اما امنیت کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری دارند و ممکن است برای تعداد کمتری از ANT یا بیشتر کاربران تازه‌کار مناسب‌تر باشند.

دریافت آخرین قیمت

کیف پول های آنلاین یا کیف پول های وب نیز رایگان و آسان برای استفاده هستند و از چندین دستگاه با استفاده از یک مرورگر وب قابل دسترسی هستند. با این حال، کیف‌پول‌های داغ محسوب می‌شوند و می‌توانند امنیت کمتری نسبت به جایگزین‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشند. از آنجایی که احتمالاً به پلتفرم برای مدیریت ANT خود اعتماد دارید، باید یک سرویس معتبر با سابقه امنیتی و نگهداری را انتخاب کنید. به این ترتیب، آنها برای نگهداری مقادیر کمتر ارزهای دیجیتال یا برای کسانی که معاملات مکرر انجام می دهند مناسب هستند.
Kriptomat یک راه حل امن برای ذخیره سازی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد توکن های ANT خود را بدون دردسر ذخیره و مبادله کنید. ذخیره سازی ANT خود با Kriptomat امنیت در سطح سازمانی و عملکرد کاربر پسند را برای شما فراهم می کند.
خرید و فروش ANT، یا معامله آن با هر ارز دیجیتال دیگر، تنها در لحظاتی انجام می شود که پلتفرم امن ما را به عنوان راه حل ذخیره سازی خود انتخاب می کنید.
نتیجه
ما در این مقاله در مورد بنیان گذار، و انواع کیف پول های اراگون و... صحبت کردیم و امیدواریم اطلاعات کافی در این زمینه به شما ارائه داده باشیم.
آراگون یک پروژه ارزشمند در بازار کریپتو است، زیرا هر کسی را قادر می‌سازد تا در چند دقیقه یک DAO بسازد و نیاز به فرآیند پیچیده ایجاد DAO را کاهش دهد. به عنوان نشانه اصلی پروتکل، ارزش ANT با توسعه شبکه آراگون افزایش می یابد که بخش مهمی از اکوسیستم DAO را نشان می دهد.
همانطور که آراگون به توسعه و ارتقاء خود ادامه می دهد، باید علاقه بیشتری در بین سرمایه گذاران، توسعه دهندگان، کاربران و معامله گران وجود داشته باشد که در نهایت می تواند باعث افزایش قیمت ANT شود.
 

لینک های مفید
بالا