ارز دیجیتال

صرافی کوینکس چیست؟

1401/12/06 0

با توجه به اینکه صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال شده، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کرده است، کاربران ایرانی به دنبال یافتن یک صرافی جایگزین برای انجام معامله ی ارزهای دیجیتال می باشند. کوینکس که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلتفرم مبادله ارزهای رمزنگاری شده است که به خاطر ویژگی های فراوانی که دارد، انتظارات معامله گران را برآورده می کند. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی های صرافی کوینکس و نحوه کار با آن آشنا شویم.

صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس یک پلتفرم برای مبادله راحت و امن ارزهای دیجیتال است. این صرافی ارزهای رمزپایه بسیاری ارائه می دهد. ارزهای مثل بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و تتر در این صرافی پیشتیبانی می شوند. صرافی Coinex همچنین دارای یک توکن رمزنگاری شده به نام CoinEx Chain است. زنجیره کوینکس رسماً در 28 ژوئن 2019 منتشر شد. سازندگان آن ادعا می کنند که این اولین زنجیره عمومی جهان است که به ویژه برای DEX ها طراحی شده است. CoinEx Chain با هدف ایجاد یک سیستم تجارت غیرمتمرکز با قوانین تجارت شفاف و دارایی های کاربر خود طراحی شده است. علاوه بر زنجیره DEX ، CoinEx Chain همچنین شامل یک زنجیره هوشمند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و یک زنجیره حریم خصوصی است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند. در نهایت ، با توجه به مبادله ، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد که از معماری زنجیره های عمومی موازی تأمین می شود.

ویژگی های صرافی کوینکس :

•    کیف پول اختصاصی
همان طور که گفته شد، صرافی کوینکس دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ این کیف پول دارای قابلیت دریافت و ارسال انواع ارز های دیجیتال است و بیش از صد ها ارز را پشتیبانی می کند.

•    زنجیره هوشمند
زنجیره هوشمند صرافی کوینکس طبق پروتکل اثبات سهام ایجاد شده‌است؛ این زنجیره غیرمتمرکز و کارآمد است و می توانید با آن برنامه غیرمتمرکز خود را بسازید.

•    پایدار و امن
ثبت نام کوینکس با  تیم فنی برتر متخصص، حفظ امنیت به صورت همه جانبه و موتورهای پرسرعت ویژه، ثبات و همزمانی تمام سفارش ها را تضمین می کند.

•    حرفه‌ای و قانونی
کوینکس دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه است که افراد آن سابقه سال های فعالیت در بلاک چین را دارا می باشند، این گروه گواهینامه های امنیتی مختلفی را نیز کسب کرده است.

•    کاربر محور
یکی از ویژگی های برتر این صرافی کاربر محور بودن آن می باشد، این صرافی دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و روانی است؛ که حداکثر کارایی را برای کاربران به ارمغان می آورد.جهت ثبت نام در صرافی کوینکس کلیک کنید.

کوینکس یا بایننس ؟

همیشه این سوال بوده و هست که صرافی کوینکس را انتخاب کنیم یا به سراغ صرافی مانند بایننس برویم.درباره پاسخ این سوال باید بدانید که صرافی کوینکس در حال حاضر تحریم نیست و می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که بایننس تحریم است و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند.از طرفی، استفاده از صرافی بایننس برای تمامی افراد مناسب نیست. چون بعد از هر گونه خطا، امکانات آن مسدود می‌شود.

نتیجه گیری :
تقاضای روزافزون برای ارزهای مجازی، نیاز به مبادلات ارزهای رمزنگاری شده مختلفی را ایجاد کرده است. اگر چه تعدادی از این رمز ارزها دارای استاندارد مطلوبی نیستند، اما تعداد زیادی از آن‌ها با ارائه فناور‌ی‌های پیشرفته، خدمات مناسبی را در دسترس قرار می‌دهن. اگرچه صرافی کوینکس تازه‌کار است، اما در مدتی کوتاه بسیاری از معامله‌گران را تحت تاثیر فناوری‌های پیشرفته خود قرار داده است. نکته قابل توجه در مورد صرافی کوینکس این واقعیت است که تعداد زیادی کوین قابل ترید در پلتفرم خود داشته و معاملات در آن کارمزد فوق‌العاده کمی دارند.

لینک های مفید
بالا