ارز دیجیتال

سایت گلس نود(Galssnode) چیست؟ 

1402/11/09 0

بازار ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین بازارهای مالی در دنیا محسوب می‌شود. این بازار نوسانات بسیاری دارد و به دلیل نوپا بودن تحلیل آن کار بسیار دشواری است. به همین دلیل بررسی بسیاری از روش‌های تحلیل برای این بازار به تنهایی پاسخگو نیست. برای بررسی بازار رمزارزها باید چند روش تحلیل بهره برد و در نهایت با ترکیب آنها به نتیجه رسید. برای تحلیل وضعیت سایر بازارها می‌توان از روش‌هایی مانند تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال بهره برد. در بازار ارزهای دیجیتال نیز تمامی این روش‌ها در کنار تحلیل آنچین می‌تواند به درک بهتر شرایط بازار کمک شایانی داشته باشد. سایت گلس نود (Glassnode) یکی از بهترین پلتفرم‌های برای دسترسی به داده‌های درون زنجیره‌ای و تحلیل آنها محسوب می‌شود.

سایت گلس نود چیست؟

بلاک چین، کریپتو و امور مالی موضوعات پیچیده ای هستند. تجزیه و تحلیل می تواند بسیار پیچیده شود و پیگیری آن را برای بسیاری از افراد دشوار کند. اگر به این موضوعات علاقه مند هستید اما زمان یا تمایلی برای تجزیه و تحلیل خود ندارید... گلس نود یک گزینه خوشایند است. گلس نود یک آژانس تحلیلی آنلاین است که داده های بلاک چین را تجزیه و تحلیل می کند. آنها ابزارهای مختلفی را برای ذینفعان ارائه می دهند و آمارهای زنجیره ای را برای همه کسانی که از داده های هوشمند در دنیای ارزهای دیجیتال استفاده می کنند، تولید می کنند.Glassnode  دارای زیرساخت با کیفیتی است که تیم پشت این نام یک سرویس اطلاعاتی را ارائه می دهد که تنها از طریق تخصص می تواند به دست آید. سایت گلس نود دروازه ای برای داده های زنجیره ای شما است. این وب سایت همه اعداد از بلاک چین های مختلف را ارائه می دهد که در یک پلتفرم جمع آوری شده اند. سایت گلس نود به متغیر بودن ماهیت امور مالی اشاره دارد. همچنین سایت گلس نود به این موضوع که بلاک چین ها به طور پیوسته حجم بالایی از داده های مالی غیر قابل فساد و باز را تولید می کنند، همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا دسترسی کاملی به معیارهای قابل اعتماد و دقیقی داشته باشند. با باز کردن داده های زنجیره ای، می توان نحوه اندازه گیری رفتار بازار و احساسات را تغییر داد. سایت گلس نود می تواند این روند را از طریق بررسی و آنالیز این داده ها از روی بلاک چین بهبود دهد. این سایت از طریق اشتراک سایت بلاک چین بلورین، اطلاعات بررسی شده رمزارزهای خود را نشان مخاطبان می دهند.

نتیجه گیری:
تحلیل آن چین (on-Chain Analysis) برخلاف تحلیل تکنیکال و فاندامنتال مختص ارزهای دیجیتال است. اطلاعاتی در زنجیره بلاکچین قابل ردگیری است که می‌توان با استفاده از آن ارزهای دیجیتال را با استفاده از ابزاری دقیق و معتبر تحلیل کرد. گلس نود سایتی است معتبر در زمینه تحلیل آنچین ارزهای دیجیتال. سایت Glassnode بخش‌های مختلفی دارد و جزو بهترین سایت ها برای تحلیل آنچین است که می‌توان با استفاده از ابزار و داده‌هایی که ارائه می‌دهد فهمی از بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرد که نظیر آن در جای دیگری موجود نیست.
 

لینک های مفید
بالا