ارز دیجیتال

الگوریتم مدیک یا طبی در سئو چیست

1403/02/22 0

ما در این مقاله در مورد الگوریتم مدیک یا طبی در سئو بحث میکنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات ارزنده ای در باره این الگوریتم بدانید. حقیقت این است که برخی از سئوکاران به ناچار برش های سریع را کشف می کنند. این معمولاً مستلزم یافتن روش هایی برای افزایش رتبه وب سایت شما بدون تلاش برای افزودن محتوا برای کاربران است. غیرممکن کردن این کار، نبرد ادامه دار گوگل است. این هدف نهایی Medic بود، درست مانند هر اصلاح الگوریتم دیگری. این یک تلاش مستمر برای کمک به کاربران در یافتن محتوایی است که بیشتر با نیازهای آنها مطابقت دارد. الگوریتم google medic برای فشار دادن به موتورهای جستجو، بهبود تجربه کاربر، و بهبود قدرت و تخصص در ارائه نتایج جستجوی با کیفیت معرفی شد. این با کمک عوامل الگوریتم اصلی انجام می شود که به اطمینان از کیفیت نتایج جستجو و رتبه بهتر کمک می کند.

آیا به‌روزرسانی Medic در مورد قصد است؟

در بحث درباره این موضوع، ما در مورد آنچه که گوگل تلاش کرد با این به‌روزرسانی الگوریتم مدیک انجام دهد، توضیحی داریم: به نظر می‌رسد تلاش می‌کند تا نتایجی را نشان دهد که بهتر با هدف جستجو مطابقت داشته باشد. این می‌تواند با خبر دیگری که اخیراً از Google منتشر شده است، مطابقت داشته باشد: دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده ارزیابی کیفیت جستجو. گوگل تیم هایی از ارزیاب های کیفیت جستجو دارد که به صورت دستی به سایت ها نگاه می کنند و طبق یک کتابچه راهنمای کاربر به آنها امتیاز می دهند. این راهنما اخیراً به‌روزرسانی شد و یکی از جالب‌ترین تغییرات در آن به‌روزرسانی، بخش جدیدی درباره «هدف مفید» یک صفحه بود: گوگل همچنین مفهوم «هدف سودمند» را به دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت اضافه کرده است، که در آن از ارزیاب‌ها نه تنها خواسته می‌شود تا کیفیت محتوا را رتبه‌بندی کنند، بلکه همچنین در نظر می‌گیرند که آیا صفحه هدف مفیدی دارد یا برای حضور در سایت استفاده می‌کند. یک بازدید کننده از سایت چه چیزی به دست می آورد؟ ایده "هدف" یک صفحه با هدف جستجوگر برای یک جستجو مرتبط است. اجازه دهید توضیح بدهم: اگر من به دنبال "ویترین مینی فیگورهای LEGO" هستم، یا می خواهم یاد بگیرم که چگونه آن را بسازم یا از کجا بخرم. صفحات موجود در نتایج من باید به من توضیح دهند که چگونه می توانم یکی بسازم یا سعی کنند یکی را به من بفروشند. اگر عبارت «خرید صفحه نمایش مینی فیگورهای LEGO» را جستجو کنم، Google می‌تواند تمام صفحاتی را که توضیح می‌دهند چگونه می‌توان یکی از آن‌ها را ساخت. بهترین حدس ما در مورد کاری که به‌روزرسانی Medic انجام داد بهبود «تطابق» بین هدف و نتایج بود. همه تغییرات فوق با این دیدگاه منطقی خواهند بود. "مشکل" این است که اگر این درست باشد، توصیه گوگل احتمالا هنوز بهترین توصیه برای انجام بهتر است: سایتی بسازید که مردم بخواهند از آن بازدید کنند. سایتی که با جستارهای جستجوی افراد و هدف جستجوی آنها مطابقت دارد و شما به خوبی انجام خواهید داد.

تغییرات برای جستجوی برند

برای جستجوهای برندهای بزرگ  KLM، IBM، McDonald's و غیره را در نظر بگیرید  به نظر می‌رسد گوگل اندکی چیزی را که آنها نشان می‌دهند تغییر داده است. این در حال حاضر تقریبا همیشه شامل یک نتیجه از نوع شغل است، که منجر به ارتقای بزرگی در این رتبه‌بندی برای برخی از سایت‌های شغلی بزرگ می‌شود.
سایت های تجاری کمی بهتر عمل می کنند
در کل به نظر می رسد سایت های تجاری بهتر عمل می کنند. از جمله نمونه هایی که می بینیم می توان به eBay در ایالات متحده و آلمان و Marktplaats (که متعلق به eBay است) در هلند، اما همچنین سایت های تجاری غیر eBay. هنگامی که آنها بهتر عمل می کنند، سایت های محتوایی و الگوریتم مدیک در آن نتایج ضربه خورده اند، و به نظر می رسد برخی از سایت های مقایسه قیمت نیز ضربه کمی خورده اند.

نتیجه گیری

ما امیدواریم که حقایق ذکر شده در بالا به شما کمک کند الگوریتم مدیک را به طور کامل درک کنید. ما انتظار داریم که اشاره گرها به شما کمک کنند تا سایتی کاربرپسندتر، با اعتبار بالا و محتوای با کیفیت بسازید. به‌روزرسانی‌های مدیک همچنین اهمیت شهرت را هم برای شرکت‌ها و هم برای افراد افزایش داد. گوگل به صراحت اهمیت شهرت را در بخش 2.6 دستورالعمل ارزیابی کیفیت جستجو بیان کرد: بسیاری از وب سایت ها مشتاق هستند که به کاربران بگویند چقدر عالی هستند. برخی از مدیران وب‌سایت‌ها این دستورالعمل‌های رتبه‌بندی را خوانده‌اند و در وب‌سایت‌های بررسی مختلف «نظرات» می‌نویسند. اما برای رتبه بندی کیفیت صفحه، باید به دنبال اطلاعات خارج از شهرت مستقل در مورد وب سایت نیز باشید. وقتی وب سایت یک چیز در مورد خودش می گوید، اما منابع خارجی معتبر با آنچه وب سایت می گوید مخالف هستند، به منابع خارجی اعتماد کنید. به عبارت دیگر، بررسی‌های مثبت از وب‌سایت‌های بررسی به اندازه نظرات مستقل از صفحات وب که گوگل آنها را معتبر و معتبر می‌داند، سنجیده نمی‌شود.
 

لینک های مفید
بالا