ارز دیجیتال

ووکامرس چیست؟

1402/11/03 0

اگر شما قصد راه‌‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت را دارید اما اطلاعاتی در خصوص چگونگی انجام آن را ندارید با این مقاله همراه باشید، در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید با افزونه ووکامرس سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. اما ووکامرس چیست و چگونه می‌توان با استفاده از WooCommerce سایت فروشگاهی ساخت؟ به این موضوع توجه داشته باشید که شما با استفاده از وردپرس، امکان راه‌‌اندازی هر نوع وب‌‌سایتی را دارید. همچنین با استفاده از بخش آموزش ووکامرس، شما می‌توانید آموزش مرحله‌به‌مرحله ووکامرس را مشاهده کنید و با استفاده از این روند به‌آسانی سایت فروشگاهی خود را بسازید. شما با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید در هر شهری که هستید با مشتریان خود در سایر شهرهای دیگر ارتباط برقرار کرده و مشتریان زیادی را از سراسر جهان جذب کنید. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی بسازید و در آن محصولات خود را به‌‌فروش برسانید و بدین طریق کسب‌وکار خود را رونق دهید و مشتریان جدیدی پیدا کنید. زمانی‌‌که شما محصولات خود را به‌صورت اینترنتی عرضه می‌‌کنید، مشتریان شما محدود به یک منطقه جغرافیایی نمی‌شوند بلکه شما این امکان را دارید که علاوه بر مشتریان محلی از سایر نقاط جغرافیایی نیز مشتری جذب کنید و اجناس خود را به فروش برسانید و کسب‌وکار خود را گسترش دهید. خب همان‌‌طور که می‌‌دانید پیشرفت روزبه‌‌روز اینترنت باعث شده است که افراد زیادی از طریق تلفن‌‌های همراه، بسیاری از کارهای روزمره و حتی خریدهای خودشان را انجام دهند. ازاین‌‌رو کسب‌‌وکار اینترنتی شما می‌‌تواند گسترش یابد و پیشرفت چشم‌‌گیری داشته باشد.

افزونه ووکامرس چیست؟

یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و در دسترس ترین روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی ووکامرس است. این افزونه برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی طراحی و ارائه شده است. این افزونه تمام امکانات لازم برای کنترل و مدیریت یک فروشگاه اینترنتی را به صاحبان این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهد.WooCommerce یا ووکامرس چیست؟ در یک توضیح ساده می‌توان ووکامرس را یک افزونه فروشگاه ساز برای وب سایت وردپرسی تعریف کرد. این افزونه بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب شده و یک قسمت به نام فروشگاه را به وب سایت اضافه می‌کند. پس از آن شما می‌توانید از به‌راحتی با استفاده از این پلاگین محصولات و یا خدمات خود را در وب سایت فروش اینترنتی قرار دهید و آن‌ها را به فروش برسانید. پرسش اصلی مطرح شده در تعریف افزونۀ فروشگاه ساز ووکامرس این است که افزونه ووکامرس چیست؟ برای افزودن قابلیت‌های جدید به یک وب سایت از افزونه استفاده می‌شود. افزونه براساس پلاگین یک تکه کد طراحی‌شده و پس از آن به برنامۀ سایت افزوده می‌شود. قابلیت‌هایی مانند لایک کردن، مرتب کردن پست‌ها، فرم و فروشگاه از قابلیت‌هایی است که افزونه‌ها می‌توانند به سایت اضافه کنند.

نتیجه گیری:
به کمک افزونه ووکامرس شما این امکان را دارید تا محصولات خود را با تمامی جزئیات و بدون پرداخت هزینه در سایت وردپرسی خود قرار دهید. ووکامرس دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که ما در این مطلب تنها به بخشی از آن اشاره کردیم. اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید بدون شک استفاده از افزونه ووکامرس بهترین انتخاب محسوب می‌شود.
 

لینک های مفید
بالا