ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال ال بانک چیست؟

1401/11/08 0

صرافی ال بنک (LBank) یک صرافی ارزدیجیتال است که به مشتریان خود از سراسر جهان برای معامله انواع ارز‌های دیجیتالی خدمات می‌دهد. صرافی ال بنک در سال 2016 با هدف ارائه راه‌حل‌های حرفه‌ای مدیریت ارزهای دیجیتال به کاربران سراسر جهان تأسیس شد. صرافی ال بانک متعلق به یک شرکت چینی معروف به نام Superchains Network Technology Co است. برای آشنایی بیشتر با این صرافی در ادامه این مطلب همراه ما باشید

صرافی ارزدیجیتال ال بانک چیست؟

 صرافی ارزدیجیتال lbank در سال 2015 شروع به کار و خدمات دهی به کاربران کرد. شاید براتون سوال پیش بیاد که صرافی ال بانک کجاست؟ صرافی lbank در جزیره ویرجین ثبت شده. در ابتدا این صرافی قصد داشت دفتر مرکزی خودشو در چین قرار بده اما بدلیل سختگیری این کشور در رابطه با ارز های دیجیتال صرافی lbank در هنگ کنگ این کار رو انجام داد. رابط کاربری ساده و آسان باعث شده کاربر به سمت استفاده از این صرافی جذب بشه.

حتی این امر باعث شده کاربران مبتددی نیز در استفاده از این صرافی راحت باشن. نام صرافی lbank از ledger bank exchange برگرفته شده. در سایت صرافی lbank چیزی در مورد بنیان گذار این صرافی گفته نشده اما در لینکدین به allen wei اشاره شده. به همین منظور در لینکدین میتونین در مورد این تیم بیشتر اطلاعات کسب کنید. همونطور که قبلا هم توضیح داده بودیم صرافی ال بانک بخش های مختلفی از جمله معاملات اسپات و فیوچرز و nft و etf داره. به دلیل اینکه دغدغه اصلی کاربران ایرانی برای استفاده از صرافی خارجی بجای ایرانی قسمت فیوچرز یا تنوع ارز هاست صرافی ال بانک میتونه گزینه مناسبی برای استفاده باشه.

نحوه کار صرافی ال بانک به چه صورت است؟

در حالی که LBank در یک بازار بسیار رقابتی فعالیت می‌کند، اما عملیات آن کاملاً مشابه سایر صرافی‌ها است. یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر وب بوده که عنوان یک صرافی ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. دارای یک رابط کاربری آسان برای استفاده است و به کاربران تجربه ساده‌ای ارائه می‌دهد.

صرافی ال بانک با استفاده از شاخص‌های تحلیل تکنیکال بیشترین شانس معاملاتی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. شاخص‌های CCI، RSI، KDJ و MACD از مهم‌ترین شاخص‌های مورد استفاده در LBank هستند. این پلتفرم از چنین راه حل‌هایی برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید که کاربران ال بانک باید پس از ثبت حساب در پلتفرم باید پول واریز کنند، سپس می‌توانند از ابزار‌های صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنند.

امکانات صرافی ال بانک

در اینجا خلاصه‌ای کوتاه از مهم‌ترین امکانات ارائه شده در صرافی ارز دیجیتال LBank، آورده شده است:

از آنجایی که این صرافی در چین مستقر است، تا حد زیادی بازار آسیایی را هدف قرار داده است. این موضوع به کاربران جدید اجازه می‌دهد تا به سرعت حساب ایجاد کنند و از منابع آموزشی تهیه شده استفاده کنند. کاربران می‌توانند در هر جا و مکانی با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه معامله کنند.

ال بانک علاوه بر طراحی ساده‌ای، ابزار‌ها و شاخص‌هایی را برای تریدر‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین به دلیل پشتیبانی جامع از ارز‌های دیجیتال و نقدینگی فراوان، در بازار غرب نیز محبوب است. ویژگی‌های احراز هویت دو مرحله‌ای، حفاظت SSL و کیف پول‌های ذخیره‌سازی سرد/گرم همگی در پلتفرم گنجانده شده‌اند و چنین ابزار‌هایی صرافی را قادر می‌سازد تا بالاترین سطح امنیت را حفظ کند؛ به علاوه کارمزد‌های معاملاتی کم  راه را برای ورود افراد تازه وارد و باتجربه هموارتر می‌کند.

نقد و بررسی صرافی LBank

مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از انتخاب صرافی LBank بدانید، عبارت‌اند از:

  • حجم نقدینگی معاملات صرافی زیاد است.
  • اپلیکیشن موبایل این پلتفرم در دسترس عموم قرار دارد.
  • رابط کاربری بخش‌های مختلف صرافی بسیار ساده و کاربرپسند است.
  • کارمزد معاملات آن، به‌ویژه در بخش معاملات اسپات، مقرون‌به‌صرفه است.
  • پلتفرم اختصاصی خرید و فروش، توکن‌های NFT در اختیار کاربران قرار داده است.
  • کاربران ایرانی می‌توانند به‌راحتی از خدمات این صرافی بدون نیاز به احراز هویت استفاده کنند.
  • برخلاف بسیاری دیگر از صرافی‌ها، تاکنون هیچ‌ شایعه‌ای درباره آن در بازار پخش نشده است.

مزایای el bank

مزایای صرافی ال بانک

  • در این صرافی هزاران ارز دیجیتال و توکن، معاملات آتی، مارجین و همچنین معاملات ETF در دسترس می‌باشد.
  • ارز‌های فیات، دلار آمریکا و یوان چین در این صرافی قابل دسترس است و از جمله کارت‌های نقدی.
  • شما می‌توانید با استفاده از کارت بانکی شخصی و حساب‌های بانکی خود به خرید مستقیم ارز‌های دیجیتال در صرافی ال بانک بپردازید.
  • و برنامه‌ی سرمایه‌گذاری سودآور غیر فعال در ارز‌های دیجیتال استفاده نشده است.
  • با پرداخت سود از کمسیون کاربر به برنامه‌ی ارجاع استاندارد دعوت شوید.
  • دارای امنیت بالایی نیز می‌باشد و تایید غیر اجباری FYC دارد.
  • در بازار اسپات این صرافی بیش از ۴۰۰ جفت ارز و در بازار دیگر آن مشتقع تقریباً ۱۹۰۰ جفت ارز برای معامله کردن وجود دارد.

معایب صرافی ال بانک

در این قسمت برای معرفی صرافی ال بانک به معایب آن می‌پردازیم که یکی از موارد آن این است که برای افرادی مبتدی حساب‌های آموزشی، برنامه‌های آموزشی قرار نه گرفته است و یا راه حل تخصیصی برای افراد تازه وارد وجود ندارد. همچنین یکی از معایب دیگر آن که زیاد در بین کاربرین به چشم می‌آید ارتباط کاربران با صرافی ال بانک است که تنها پشتیبانی این شرکت از طریق ایمیل امکان پذیر می‌باشد و حتی بدون تماس با مرکز، از مشکلات این صرافی است.

خدمات ارائه شده توسط صرافی ال‌ بانک

  • هیچ یک از بررسی‌های مربوط به این صرافی بدون توضیح خدمات آن کامل نمی‌شود، بنابراین در زیر خدمات صرافی ال‌ بانک را لیست کرده‌ایم:

پلتفرم‌های معاملاتی متعدد

  • از پلتفرم صرافی lbank میتوانید در دستگاه های متنوعی استفاده کنید. کاربران می‌توانند برای خدمات معاملاتی با کیفیت، هم روی دسکتاپ و هم در موبایل به آن دسترسی داشته باشند.

ابزارهای پیشرفته

  • این پلتفرم دارای اندیکاتورهای پیشرفته‌ای مانند CCI، RSI، KDJ و MACD است. علاوه بر این، کاربران باتجربه نیز می‌توانند از قابلیت پرمیوم آن برای تجربه معاملات پیشرفته‌تر استفاده کنند.

امنیت بهینه

با پشتیبانی از SSL و 2FA از وب سایت خود، این صرافی یک پلتفرم امن برای همه کاربران است. علاوه بر این، از کیف پول‌های ذخیره سازی سرد و گرم برای ایمن سازی دارایی‌های کاربران استفاده می‌کند.

صرافی ارزهای دیجیتال

تجارت رمز ارز دلیل اصلی افزایش محبوبیت LBank است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا بسیاری از ارزهای دیجیتال محبوب را با حداقل قیمت، خریداری کرده و به قیمت خوب بفروشند.

کارمزد

مسلما کارمزد یکی از مهمترین موضوعاتی است که در مسائل بانکی وجود دارد و همچنین در صرافی‌های مربوط به ارزهای دیجیتال هم کارمزد وجود دارد. یکی از مزیت‌های صرافی ال بانک، داشتن کارمزدهای کم است که بر اساس حجم معاملاتی که افراد ماهانه انجام می‌دهند، تغییر می‌کند.

در تمامی صرافی ها برای معاملات خرید و فروش یعنی چه برداشت و چه واریز باید کارمزد پرداخت کرد که حداقل بین 0.2 تا 0.25 درصد در هر معامله می باشد. صرافی ال بانک در هر معامله 0.1 درصد دریافت می کند که با توجه به کارمزد های گفته شده در سایر صرافی ها کارمزد نسبتا پایینی را دارا می باشد.

برداشت

بدون احراز هویت، در صرافی ال بانک روزانه تا ده هزار دلار برداشت کنید اگر احراز هویت نیز انجام دهید مبلغ برداشت روزانه شما تا یک میلیون دلار، افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

کاربران ایرانی که امکان فعالیت در بایننس را ندارند می توانند با رعایت نکات ایمنی و همچنین توجه به اینکه این صرافی متمرکز است، این صرافی را جایگزین بایننس کنند، زیرا این صرافی حدود 6 سال فعالیت داشته و تا کنون هیچ گونه شکایت خاص یا گزارش از هک از سمت کاربران نداشته است. لازم به ذکر است که این صرافی تاکنون احراز هویت را اجباری نکرده و از این بابت هم گزینه مناسب دیگری برای کاربران ایرانی است .

لینک های مفید
بالا